رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از محصولات صنعتی و معدنی کهگیلویه وبویراحمد به خارج از کشور صادر شد،گفت: این آمر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 28 December 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت جلوگیری از خام فروشی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویر احمد گفت: از مجموع 700 پروانه بهره برداری در استان 20 پروند قابلیت صادرات دارند که باید از نظر کیفی و نیاز صادراتی بررسی شوند.

وی با بیان اینکه در این گزارش، برنامه سال‌های 95، 96 تا 99 که چه واحدهایی در استان به بهره برداری می‌رسد، بررسی می‌شوند، عنوان کرد: در 4 سال گذشته نسبت کالاهای استان که به فروش رسیده به ازای هر تن 490 دلار بود.

دیودیده با اشاره به اینکه سبد صادراتی کشور متنوع است، ابراز کرد: ارزش صادرات استان در 4 سال اخیر 3.3 میلیون دلار و در وزن 1.9 هزار تن بود.

وی با بیان اینکه میانگین صادرات غیرنفتی استان در سال‌های اخیر 5.5 میلیون دلار بود، بیان کرد: در 9 ماهه امسال 5 میلیون و 600 هزار دلار از محصولات صنعتی و معدنی کهگیلویه وبویراحمد به خارج از کشور صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار