رئیس اداره محیط بانی شهرستان بویر احمد از دستگیری پنج گروه متخلف طی یک هفته درمناطق حفاظت شده ی دنای شرقی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 12 January 2016
رئیس اداره محیط بانی شهرستان بویر احمد از دستگیری پنج گروه متخلف طی یک هفته درمناطق حفاظت شده ی دنای شرقی خبر داد.
به گزارش سفیر دنا کامبیز حسین پور رئیس اداره محیط بانی شهرستان بویر احمد در این خصوص گفت :مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمد از 16 تا 21دی ماه جاری موفق شدند 16 متخلف را به همراه هشت قبضه اسلحه ساچمه زنی، یک قبضه اسلحه گلوله زنی و سایر آلات جرم دستگیر کنند .
حسین پور گفت : عصر روز شانزدهم دی ماه جاری مامورین یگاه حفاظت حین گشت زنی و کنترل منطقه حفاظت شده کاکان متوجه حضور سه متخلف در منطقه می شوند که طی اقداماتی موفق می شوند دو نفر از آنها را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دستگیر کنند ولی نفر سوم به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی متواری شد.
این مقام مسئول گفت : پس از شناسایی هویت متخلف پرونده ای تشکیل جهت اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.
رئیس محیط زیست شهرستان بویر احمد به دو نفرمتخلفین دستگیر شده در روز 17 دی ماه اشاره کرد گفت : این دونفر متخلف که به قصد شکار وارد منطقه حفاظت شده ی دنای شرقی شده بودند با هوشیاری مامورین یگان حفاظت قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنها دو قبضه اسلحه ساچمه زنی و گلوله زنی کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول ضمن تشکر از اقدام یگان حفاظت این شهرستان به دستگیری 5 متخلف دیگر در ساعت 3 بامداد در روز 18 دی ماه خبر داد و گفت : مامورین حسب اطلاعات واصله مبنی بر ورود چندین نفر متخلف به قصد شکار به منطقه اعزام شدند.
حسین پور افزود : پس از گشت زنی های محسوس و نامحسوس چندین ساعته در منطقه مامورین موفق شدند در ساعت 3 بامداد 5 متخلف را قبل از هر اقدامی دستگیر و از آنها سه قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط نمایند.
رئیس محیط زیست شهرستان بویر احمد ضمن ابراز نگرانی از درگیری فیزیکی ایجادشده بین متخلفین و مامورین گفت :در بیستمین روزاز دی ماه طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر ورود شش نفر متخلف در منطقه مامورین فورا به منطقه اعزام و تا پاسی از شب منطقه را زیر نظر داشتند که سرانجام موفق شدند شش متخلف را به همراه چهار قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه 16 قطعه کبک شکارشده که حین اعمال قانون با مامورین درگیری فیزیکی ایجاد کرده بودند دستگیر کنند.
حسین پور افزود: برای تمامی متخلفین پرونده هایی مجزا تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار