کد خبر: ۱۶۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 17 January 2016
به همت اتاق بازرگانی سمینار آشنایی با مناقصات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از بازوان توانای دولت برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرای پیمانکاران هستند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر پیمانکاران هم استانی نقش مهمی در توسعه عمرانی استان در حوزه‌های مختلف ایفا کرده‌اند.

وی با انتقاد از برخی نگاه‌ها در استان به حوزه پیمانکاری، تصریح کرد: پیمانکاران در بدترین وضعیت و شرایط اقتصادی کارهای بزرگ و تحول‌آفرین در استان انجام داده‌اند و مطالبات بسیار زیادی نیز از دستگاه‌های اجرایی دارند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تصریح کرد: با وجود همه مطالباتی که پیمانکاران از دستگاه‌ها دارند تاکنون شاهد آرامش و پرهیز از حاشیه توسط این قشر در استان بوده‌ایم.

وی به مناقصه‌ها و و آموزش‌هایی که لازم است پیمانکاران و مسئولان با آن داشته باشند، تصریح کرد: به همین منظور سمیناری آموزشی و رایگان برگزار خواهیم کرد.

کیانی در همین خصوص به همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای برگزاری این سمینار اشاره کرد و گفت: این سمینار با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: مباحث و موضوعاتی همچون ترتیب و اولویت قوانین و مقررات، وظایف کمیته فنی بازرگانی در مناقصات، فرآیند ارزیابی کیفی مناقصه‌گران در این سمینار آموزش داده خواهد شد.

رئیس اتاق بزرگانی یاسوج به دیگر آموزش‌هایی که در این سمینار برای شناخت بیشتر از مناقصات ارائه خواهد شد، اشاره کرد و گفت: نحوه برگزاری مناقصه محدود، نحوه تأیید و ارزیابی مالی مناقصه‌گران، بررسی قانون منع مداخله کارکنان دولت، تضمین در معاملات و بررسی گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری و ظرفیت پیمانکاران در این سمینار ارائه می‌شود.

کیانی با بیان‌ این‌که تاریخ و ساعت برگزاری این سمینار در یاسوج گفت: این سمینار از ساعت 8:30 صبح تا دوی بعداز ظهر روز دوشنبه، 28 دی‌ماه امسال در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و همه افراد می‌توانند رایگان در آن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کنونی بخش خصوصی به ویژه پیمانکاران و بخش دولتی نبود آگاهی نسبت به قوانین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار