رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه روند تولید در شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) نسبت به سال‌های گذشته شرایط مطلوب‌تری دارد.
کد خبر: ۱۷۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 27 January 2016
داریوش دیودیده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) اظهار کرد: خطوط توسعه‌ای بزرگترین کارخانه تولید‌کننده تابلوها، علائم و رنگ‌های جاده‌ای جنوب کشور به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی میدانی و دیدار چهره به چهره با مدیران واحدهای تولیدی در سطح استان در جهت شناسایی و موشکافی مسائل و مشکلات از ابتدای سال‌جاری در دستور کار قرار گرفته و تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی استان چندین دوره مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

دیودیده با بیان اینکه حمایت‌های ویژه تسهیلاتی، سرمایه در گردش و طرح مشکلات در کارگروه‌های تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه این بازدیدها صورت می‌گیرد، افزود: مشکلات و نیازهای این واحدها دسته‌بندی و بر اساس اولویت و اهمیت موضوع مرتفع خواهند شد.

وی گفت: خوشبختانه روند تولید در شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) نسبت به سال‌های گذشته شرایط مطلوب‌تری یافته و این مهم در فواصل بازدیدهای دوره‌ای صورت گرفته به صورت ویژه‌ای محسوس است.

این مسئول افزود: سازمان صنعت و معدن برنامه زمانبندی بازدید مستمر از واحدهای تولیدی صنعتی بر اساس گروه‌بندی صنایع مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده و عملکرد و مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی صنعتی را به طور مستمر رصد می‌کند.

به گزارش فارس، رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای آسفالت راه پلیمر بزرگترین کارخانه تولید‌کننده تابلوها و رنگ‌های جاده‌ای جنوب کشور، شرکت فاراد نیروی دنا تولیدکننده انواع تابلوهای برق و صنعتی ارائه‌کننده خدمات بازسازی و تعمیرات ترانس‌های برق فشار قوی، متوسط و ضعیف، هنرکده برق و پروژه احداث کارخانه تولید شیشه ایمنی (پارس جام دنا) بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار