مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) همایش بزرگ پیاده‌روی حرم تا حرم از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 31 January 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در جمع خبرنگاران به برنامه‌های اوقاف در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) پرداخت و گفت: برنامه‌های متعددی در راستای تکریم آن بانوی والامقام در روز شهادت ایشان در سطح امامزادگان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌هایی از جمله نوحه‌سرایی، برگزاری زیارت آل یاسین و مداحی در وصف حضرت فاطمه (س) در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی در قالب «حرم تا حرم» از امامزاده عبدالله (س) تا امامزاده مختار (س) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در 23 اسفندماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جنتی‌پور با بیان اینکه این همایش طی سال‌های متمادی در شهر یاسوج در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود، گفت: ساعات برگزاری این همایش با توجه به برودت هوا در اسفندماه به شهروندان اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه استقبال عاشقان بانوی دو عالم حضرت فاطمه اطهر (س) در همایش پیاده‌روی و برنامه‌های مداحی و سینه‌زنی رضایت‌بخش است، گفت: امیدواریم بتوانیم امسال همچون سنوات گذشته برنامه‌ای باشکوه و در خور شأن و جایگاه بانوی دو عالم برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مستلزم همکاری و همراهی سازمان‎ها و ارگان‌ها است، گفت: از تمامی نهادها و ارگان‌ها انتظار می‌رود همکاری لازم را در برگزاری هرچه باشکوه سوگواره یاس نبوی داشته باشند.

وی بر لزوم ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، تامین امنیت زائران و اجرای باشکوه برنامه‌های نوحه‌خوانی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام از آحاد مردم مومن و خداجوی شهر یاسوج و روستاهای اقماری این شهر برای حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی حرم تا حرم دعوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار