در این اردو سربازان وظیفه پس از بازديد از يادمان والفجر 8، كربلاي 5، فكه، دهلاويه، بستان، فاو، بيت‌المقدس و طريق‌القدس با رود كارون و تجسم صحنه عبور رزمندگان از پهناي اروند به‌ وسيله راويان حاضر در شناور آشنا می شوند.
کد خبر: ۱۷۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 01 February 2016

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، تعدادي از سربازان وظیفه نمونه ناحيه مقاومت بسيج عشاير كهگيلويه وبويراحمد جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس درجنوب کشور به اردوی راهیان نور با هدف  اعزام شدند.

سرهنگ علي ستوده نيا فرمانده حوزه مقاومت بسيج عشايري كهگيلويه وبويراحمد در اين آئين اظهار كرد: هدف از برگزاری این اردوهارا اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با ایثارگری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ،زنده نگه داشتن یاد ونام شهداء،الگوپذیری بهتر وبیشتر از شهداء، ادامه دادن راه واهداف حماسه سازان در جبهه هاي حق عليه باطل است.

 

وي  تصریح کرد: اعزام سربازان وظيفه كه در خدمت كردن و پاسداري از نظام، كشور ومرزهاي ايران اسلامي نقش فعالي دارند  به اردوهای راهیان نور، باعث می شود تا این قشر از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده رشادتهای آنها را به آینده سازان انقلاب منتقل کنند تا فرهنگ ایثار وشهادت بیش از هر زمان دیگر در جامعه احیا ودشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید شوند. 

 

وي گفت: امروز سربازان وظيفه به مناطقی اعزام می‌شوند که سال‌ها پیش شاهد اعزام رزمندگانی بودیم که در جبهه‌های حق علیه باطل در این مناطق حضور پیدا کردند و برای حفظ امنیت کشور و افتخار آفرینی‌هایی که در سطح بین الملل شاهد آن هستیم را برای ما فراهم کنند

انتهاي پيام/.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار