کد خبر: ۱۷۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 09 February 2016
مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده گفت: در راستای تبیین جایگاه خانواده همایش استانی سایبان مهر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در لنده برگزار می‌شود.

اسماعیل زارعیدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده گفت: خانواده از جایگاه ویژه و ارزشمندی در دین مبین اسلام برخوردار بوده و استحکام و بنیان آن مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: خانواده زیربنای نظام اجتماعی بوده و هر گونه تزلزل در آن تزلزل سایر واحدهای جامعه را نیز در پی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های تقویت‌کننده بنیان خانواده باید در همه زمینه‌ها جدی گرفته شود و اجازه ندهیم با ارائه برخی الگوهای بی‌اساس خانواده دچار هرج و مرج و تباهی گردد.

زارعی یادآور شد: اگر نگاهی گذرا به وضعیت جوامع غربی و اسلامی بیندازیم خواهیم دید جوامعی که با سبک زندگی اسلامی عجین شده‌اند از خانواده‌های مستحکم وجامعه‌ای سالم بهره‌مند هستند.

وی خاطر نشان کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه می‌تواند جلوی هرج و مرج و فساد و تباهی را بگیرد و خانواده‌های بادوام را در پی داشته باشد.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده گفت: اگر بتوانیم الگوهای اسلامی زندگی را به جوانان ارائه دهیم آنگاه می‌توانیم در برابر همه خطرات احتمالی خانواده ایستادگی کنیم.

زارعی افزود: در راستای ارائه الگوهای سبک زندگی اسلامی و بررسی معضلات کانون خانواده در جامعه همایش استانی سایبان مهر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده برگزار میشود.

وی یادآور شد: این همایش روز چهارشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در سالن خدیجه کبری(س) لنده برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار