کد خبر: ۱۸۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 14 February 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی عصر شنبه در نشست تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چند که برخی مشکلات مالی در این زمینه در نهادهای دولتی استان وجود دارد اما حمایت از این گونه طرح ها ضروری است.
وی بیان کرد: بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد در راستای کاهش آنها ضرورتی انکارناپذیر به نظر می رسد.
خادمی خواستار توجه هر چه بیشتر متولیان امر به حوزه های اجتماعی، جوانان و بانوان کهگیلویه و بویراحمد و تقویت روزافزون آنها در کنار حوزه عمرانی از سال 95 شد.
وی اظهار کرد: تحقق این امر مهم موجب توانمندسازی بیش از پیش بانوان کهگیلویه و بویراحمد شده و شتاب بخشی در توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را نیز به دنبال دارد.
خادمی عنوان کرد: تعداد نشست های تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد برای کسب نتایج مطلوبتر افزایش یافته و به طور موضوعی برگزار شوند.
وی ابراز داشت: این امر موجب می شود که بانوان کهگیلویه و بویراحمد باور و اعتماد بیشتری به توانایی های خود در زمینه های مختلف پیدا کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: این شورا آماده برگزاری کارگاه سه روزه توانمندسازی تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان استان در اواسط اسفند امسال در یاسوج است.
سید ناصر رضایی افزود: موضوع این کارگاه و محتواهای قابل طرح در آن از سوی تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود.
وی بیان کرد: اعضای تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد برای مطلوبتر شدن نگرش و باور مسئولان اجرایی این استان باید توانایی های خود را اثبات کنند.
رضایی اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد ارتباط بین مردم و دولت را تسهیل می کند و می توان از ظرفیت این تشکل ها برای مقابله با انواع آسیب های اجتماعی در استان استفاده بهینه شود.
وی عنوان کرد: هر چند که بسیاری از اعضای تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد افرادی تحصیلکرده و باانگیزه هستند اما برخی از تشکل های استان ایرادهایی از قبیل برگزار نکردن نشست های مستمر دارند.
در این نشست 42 عضو تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کننده در هفتمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی - شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و دستگاه های اجرایی مرتبط جنوب کشور که از 17 تا 19 بهمن امسال در یاسوج برگزار شد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 251 تشکل مردم نهاد است که از این تعداد 50 مورد در حوزه بانوان و خانواده فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار