فرمانده انتظامی کنگاور گفت: کشفیات مواد مخدر در این شهرستان امسال 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۸۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 14 February 2016
فرمانده انتظامی کنگاور گفت: کشفیات مواد مخدر در این شهرستان امسال 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا سرهنگ حسین براری روز یکشنبه در جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر کنگاور افزود: امسال 391 نفر در حوزه مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

وی اضافه کرد: تاکنون 93 طرح پاکسازی در نقاط آلوده شهرستان کنگاور اجرا شده که در آخرین طرح پاکسازی 65 نفر از محلات اسلام آباد، غم تسلی و خرمنجا دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از مبارزه جدی با عاملین فروش مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر ریشه کن کردن عاملین اصلی فروش مواد مخدر، برخورد شدیدی با خرده فروش ها خواهیم داشت و در این راستا هیچ گونه گذشتی نخواهیم کرد.

وی به برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس در مقاطع مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در راستای روشن سازی و آموزش دانش آموزان نسبت به مواد مخدر قدم برداریم.

فرمانده انتظامی کنگاور با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند گفت: احساس می شود تنها راه حل رفع معضل اعتیاد، ایجاد عزم ملی و بسیج همگانی در این راستاست.

براری تاکید کرد: باید در زمینه پیشگیری، مشاوره، ارتباط با خانوادها و همچنین ترک اعتیاد و پیشگیری کارهای فرهنگی زیادی انجام شود.

شهرستان کنگاور در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار