ستار هدایت خواه نماینده اسبق بویر احمد و دنا در جمع پرشور هواداران خود در شهر سی سخت قرار گرفت
کد خبر: ۱۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 20 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، ستار هدایت خواه نماینده اصول گرای شهرستان های بویر احمد و دنا در اولین روز از روزهای تبلیغاتی خود در بین هواداران خود در شهر سی سخت قرار گرفت .
ستار هدایتخواه کاندیدای انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع مردم شهر سی سخت با بیان اینکه انتخابات صحنه ای سرنوشت ساز است گفت: انتخابات از این حیث مسئله ای مهم است که سرنوشت چهار سال کشور باید به دست نمایندگانی سپرده شود که به فرمایش مقام معظم رهبری قرار است برای حرکت ارکان حکومت ریل گذاری کند.
 
وی بیان داشت: این انتخاب در سرنوشت ملت ما و بلکه جهان اسلام و مستضعفان عالم تاثیر گذار است و امروز در اقصی نقاط جهان هر مظلومی که به مبارزه با کفر و استکبار برخواسته است امیدش به مردم ایران و الگویش را از مردم ایران گرفته است .
 
هدایتخواه با بیان اینکه رای هر یک از ما نه فقط بر سرنوشت 80میلیون ایرانی بلکه بر سرنوشت چند میلیارد انسان مسلمان اثر گذار خواهد بود گفت: از همین رو مجلس آینده مجلسی اثر گذار خواهد بود.
 
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از حیث دیگر انتخاب هر فرد نشان از شخصیت آن شخص است که چگونه انسانی هست ،این که آیا عاقلانه می اندیشیم و بر اساس انصاف داوری میکنیم و آیا طبق معیارهای شرعی و انقلابی تصمیم میگیریم یا خدای نکرده احساسات و تعصبات کور و معیارهای غیر عقلانی را معیار قرار میدهیم، چرا که انتخاب شما باعث می شود دیگران در مورد شخصیت شما قضاوت کنند و طبق منش و روش نماینده شما در مجلس در مورد شما قضاوت کنند.
 
وی با بیان اینکه ما انسان هستیم و از قوه عقل برخورداریم گفت:انتخاب ما هم باید از روی عقلانیت باشد.
 
وی با بیان اینکه نماینده مجلس دو وظیفه کلی یعنی نظارت و قانون گذاری را برعهده داردگفت:قانون گذاری که به دنبال منافع شخصی اش باشد قانونی کامل و جامع به تصویب مجلس نخواهد رسانید و قانون محکم و استواری نخواهد بود .
 
هدایتخواه ابراز داشت یکی دیگر از وظایف نماینده نظارت بر قوانین مصوب است که باید کسی در مجلس حضور داشته باشد که روحیه منفعت طلبی و معامله گری نداشته باشد و کسی که چنین روحیه ای داشته باشد نمیتواند نظارت کند.
 
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:نماینده خوب باید ویژگی های شرعی داشته باشد چون در جامعه اسلامی و مجلس شورای اسلامی باید قانون تصویب و نظارت کند،نماینده باید اهل انگیزه الهی باشد تا بتواند در مجلس شورای اسلامی اقدام و حرکت کند.
 
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مجلسی که در کشور انقلابی ما وجود دارد پرچم مبارزه با کفر را برافراشته است و میخواهد زمینه ساز حکومتی باشد که بساط همه ستمگران را پایین بکشاند.و از همین رو نماینده چنین مردم و و مجلسی باید انقلابی باشد ،اهل سازش نباشد و اهل ذلت پذیری نباشد،باید انسانی عزت مند و عزت طلب باشد تا در مقابل همه تهدیدها و فشارها بیاستد.
 

گزارش تصویری از حضور ایشان در سی سخت






عکس:علی رضا جانی پور



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار