کد خبر: ۱۹۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸ 05 March 2016

محمدتقی تقی‌زاده شهردار لنده در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به وضعیت نامناسب خیابان‌های لنده گفت: در گذشته تعداد زیادی از معابر شهرستان به دلیل کنده‌کاری دستگاه‌های حفار مورد بی مهری قرار گرفته و زخم‌هایی بر آسفالت این خیابان‌ها زده شد که هنوز نتوانستیم به طور کامل ان را ساماندهی کنیم.

وی افزود: در طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه بحث اسفالت معابر شهرک‌های لنده با وجود مشکلات عدیده مالی انجام شده و خیابان اصلی شهرک فجر که بالغ بر دو کیلومتر بوده زیرسازی و آسفالت گردیده است.

تقی‌زاده تصریح کرد: متأسفانه بنا به دلایل متعدی از جمله خرابی دستگاه فنیشر در سه نقطه از این خیابان آسفالت به نحو مطلوب انجام نشده است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده این آسفالت در مدت زمان کمی تخریب شود ارتفاع جداول نسبت به خیابان و یا آسفالت بوده که باعث تجمع آب در سطح خیابان شده و همین امر تخریب آسفالت را به همراه داشته است.

شهردار لنده گفت: برای اینکه بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان نیاز داریم که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم این مشکلات را برطرف سازیم.

تقی زاده افزود: شهرداری لنده ضمن عذرخواهی از مردم شریف لنده در نظر دارد تا قبل از ایام عید نسبت به تعمیر و مرمت آسفالت خیابان شهرک فجر و دیگر خیابان‌های ورودی شهر لنده اقدام کند.

امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساماندهی همه خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی لنده باشیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
از جناب مهندس تقیزاده طر زحمات خوبی که برای شهرمان کشیده و میکشد ممنونیم اینجانب از اهالی شهرک فجر که در ورودی این شهرک ملکی دارم از ایشان راضیم انصافا ایشان رنگ رویبه شر دادند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار