مدیرعامل آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از امکان افزایش روستاهایی که با تانکر در این استان آبرسانی می‌شوند، خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 07 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فیض‌الله پاسره عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدماتی که آب و فاضلاب روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به روستاییان ارائه می‌کند، اظهار کرد: هزینه آبرسانی روستایی در استان ما بیش از سایر استان‌ها است چرا که بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در مناطق صعب‌العبور کوهستانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر به دلیل وضعیت خشکسالی به وجود آمده مشکلاتی را در آبرسانی روستایی در استان داشتیم و تعدادی از روستاها با تانکر آبرسانی شدند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته 118 روستای استان توسط تانکر آبرسانی شدند که ممکن است در سال جاری این تعداد بیشتر شود.

پاسره در همین خصوص گفت: این تعداد 118 روستا در استان به وسیله 13 تانکر آبرسانی 10 هزار لیتری با حجم آب شرب به میزان 32 هزار و 380 مترمکعب توسط بخش خصوصی انجام شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان یکی از کارها و اقدامات خوب را واگذاری خدمات به بخش خصوصی دانست و گفت: برای نمونه خدمات آبدارها در روستاها که تعداد آنها 196 نفر است در هشت شهرستان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی به حق‌الزحمه پیمانکاران از محل اعتبارات تعمیر و نگهداری در سال 94 هم اشاره‌ کرد و گفت: تاکنون 44 هزار و 796 میلیون ریال پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار