تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
در پاسخ به مطلب مندرج در سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد مورخ95/1/16 با موضوع"مدرسه جدیدی در سرآسیاب ساخته خواهد شد؟"موارد زیر به استحضار می رسد
کد خبر: ۲۱۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 12 April 2016
 به گزارش خبرنگارتابناک کهگیلویه وبویراحمد، در تاریخ 16 فروردین ماه 95 خبری در همین سایت درج شد مبنی بر اینکه (مدرسه جدیدی در سرآسیاب ساخته خواهد شد؟ ) روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان لنده با ارسال یادداشتی،به انتشار این خبر واکنش نشان داد.
متن نامه روابط عمومی آموزش وپرورش لنده
در پاسخ به مطلب مندرج در سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد مورخ95/1/16 با موضوع"مدرسه جدیدی در سرآسیاب ساخته خواهد شد؟"موارد زیر به استحضار می رسد.
1)همانطور که در متن مصاحبه مدیر مدرسه بصورت تلویحی آمده ، اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده همواره مشکلات این مدرسه را رصد می کرد و بارها از آنجا بازدید بعمل آمده به طوری که از 13 کانکس اختصاص داده شده به این شهرستان 2 کانکس به این مدرسه اختصاص داده شده است.
2)مدرسه شهرک سرآسیاب در زمان ساخت آن،برای تعداد کمی دانش آموز در نظر گرفته شد اما با توجه به مهاجر پذیر بودن این شهرک و سرعت رشد آن و به دنبال آن افزایش تعداد دانش آموزان،اداره آموزش وپرورش به فکر ساخت فضای جدید برای این شهرک بوده که تاکنون چند مکاتبه به نوسازی و در آخرین بار در تاریخ95/1/11ضمن بازدید چند باره از مدرسه،نماینده محترم بنیاد برکت را نیز جهت بازدید به این مدرسه برده که قول مساعدت داده شد که ساخت این مدرسه جدید توسط این بنیاد از اردیبهشت 95آغاز خواهد شد.
3)با رایزنی های متعدد با شهرداری،شهردار محترم قول مساعد دادند که در آینده نزدیک و با فراهم شدن شرایط،مشکل آسفالت محوطه مدرسه را حل نمایند.
4)در موضوع گاز کشی مدرسه باید متذکر شد که،با توجه به تاکید اداره کل مبنی بر استفاده از شوفاژ در مدارس به جای گاز،مدرسه مذکور بعلت اینکه در لیست مدارس تخریبی بوده است، این مدرسه در نوبت شوفاژ قرار گرفته است.
روابط عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار