مدیر کل کمیته امداد خبر داد:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 286 نفر از مددجویان شهرستان بهمئی از ابتدای سال گذشته تاکنون خبر و فراهم نمودن زمینه اشتغال آنان از ابتدای سال گذشته تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 21 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فرید محبی در سفر و بازدید خود از شهرستان بهمئی با خانواده های ایتام و بیمار تحت حمایت در حوزه اداره ممبی و همچنین با امام جمعه و فرماندار شهرستان دیدار نمود.
محبی در دیدار با خانواده های ایتام و بیمار تحت حمایت کمیته امداد حوزه ممبی شهرستان بهمئی گفت: همه مسئولین در راستای مرتفع شدن مشکلات و معضلات مددجویان تلاش نمایند تا ضروریات زندگی خانواده های نیازمند در زمینه هایی از جمله مسکن، اشتغال، فرهنگی و معیشتی تامین شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه سفر خود به شهرستان بهمئی در جهت خدمت به محرومان با حجت الاسلام و المسلمین افروغی امام جمعه این شهرستان دیدار نمود و خواستار تعامل و همکاری با این نهاد در راستای تبلیغ و ترویج زکات و هدایت این نهاد در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه هدف شد.
امام جمعه بهمئی در این دیدار بیان داشت : کمیته امداد امام خمینی (ره) از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همیشه راهگشا و مشکل گشای محرومین و نیازمندان بوده است.
حجه الاسلام افروغی با بیان اینکه کمیته امداد در انتخابات سال قبل دخالتی نداشته و امتحان خویش را در همه زمینه ها پس داده است، همه کارکنان این نهاد را دعوت به خدمت رسانی خالصانه به قشر آسیب پذیر جامعه نمود.
امام جمعه بهمئی با اشاره به تفویض اختیارات زکات به کمیته امداد آن را نشانه اعتماد مقام معظم رهبری و علما دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین و مردم به این فریضه الهی شد.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد : توجه کمیته امداد به حرفه آموزی و اشتغال خصوصاً در روستاها از دیگر فعالیتهای چشمگیر این نهاد است که از راهبردهای اساسی کمیته امداد در راستای توانمندسازی اقتصادی مددجویان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها می باشد.
اشتغال به کار 286 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان بهمئی
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای فراهم نمودن اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با فرماندار بهمئی دیدار نموده و اظهار داشت : آموزش و اشتغال خانواده های مددجو از اولویت های کاری کمیته امداد است.
فرید محبی افزود: در کمیته امداد کاری به مسائل و گرایشهای سیاسی نداریم وکار ما خدمت رسانی وخدمت دهی بدون سلیقه وطبقه در جهت نیازمندان جامعه هدفمان می باشد.
وی از اعطای تسهیلات اشتغال زایی به 286 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان بهمئی از ابتدای سال گذشته تاکنون خبر داد و اعتبار تسهیلات پرداختی را 2میلیاردو 800میلیون ریال عنوان کرد.
رحمانی فرماندار بهمئی در این دیدار خاطر نشان کرد : کمیته امداد همواره در جهت توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده های تحت حمایت با محوریت اشتغال و خودکفایی آنان تلاش می نماید.
رحمانی افزود: به حق می توان گفت تنها نهادی که بیشترین خدمت رسانی را به مردم انجام می دهد کمیته امداد است چون کارشان خدمت دهی خالصانه است ودست آنها را می بوسم وبر این بوسه افتخا ر می کنم .
فرماندار بهمئی با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان خواستار توجه بیشتر جوانان جویای کار به سرمایه گذاری در بخش دامداری و وامور صنفی شد و گفت : استفاده از طرحهای کارشناسی شده و پتانسیل های موجود در بخش های تابع می تواند راهگشای خوبی در صعود به قله های کار و اشتغال خصوصاً برای جوانان و محرومین و نیازمندان این شهرستان
باشد.
حیدر خداپرست مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی نیز دراین دیدارها گزارشی از عملکرد کمیته امداد شهرستان ارائه داد و خواهان همکاری بیشتر ادارات در زمینه کمک به نیازمندان و رفع مشکل فقر در جامعه شد.
لازم به ذکر است که در بازدید از خانوادهای ایتام تحت حمایت و بیمار مشکلات خانوادهها بررسی و قول مساعدت داده شد و هدایایی نیز به آنها اهداء گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار