چهار گراز وحشی که به مدت چند ساعت، در جوی آب کشاورزان گرفتار شده بودند پس از رها سازی به دامان طبیعت بازگشتند.
کد خبر: ۲۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 06 May 2016
به گزارش سفیر دنا عیسی فرهی نسب مسئول مرکز تیمار داری و حفاظت از حیوانات زخمی محیط زیست شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت:چهار توله گراز وحشی که از شب گذشته تا کنون در جوب آب باغات کشاورزی گرفتار شدند نجات یافتند.
وی بیان کرد:این توله گرازهای وحشی بعد از این که موفق نشده بودند از عرض جوب آب کشاورزان در روستای کوخدان عبور کنند به داخل جوب آب افتاده و چند ساعتی در آنجا مانده بودند.
فرهی نسب گفت:طی تماس تلفنی عبد الکریم سعادتی و مهرداد بهروزی از دوستداران محیط زیست با پاسگاه محیط بانی و درخواست کمک برای نجات این چهار حیوان وحشی اکیپی متشکل از طبیعت دوستان و مرکز تیمارداری محیط زیست به این منطقه اعزام شد و پس از ساعتی موفق به نجات این چهار گراز شدیم.
وی گفت:مادر این توله گرازها تمام وقت نجات این حیوانات در ارتفاعات این منطقه با ایجاد سر و صدا در انتظار رسیدن توله های خود بود که بعد از ساعتی تلاش محیط بانان به مادر خود ملحق شدند.
این دوستدار محیط زیست ضمن تقدیر از اقدام طبیعت دوستانه این افراد از همشهریان خود خواست در صورت مشاهده اتفاقات و مسایلی از این دست عوامل محیط بانی را در جریان کار قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار