امروز صبح دو نفر 34 و 26 ساله که یکی از آن ها دارای سابقه کیفری بودند ،در یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۲۳۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 18 May 2016

دادستان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار کرد: این دو متجاوز به عنف حدود 1.5 سال پیش در یکی از مناطق شهرستان بویراحمد مرتکب جرم و تجاوز به عنف شده بودند که پس از طی مراحل قانونی حکم اعدام آنها صبح امروز اجرا شد.

کرمی اعدام این دو فرد متجاوز به عنف را درس عبرتی برای سایر افراد جامعه و با هدف آگاهی بخشی جوانان و پیشگیری از تکرار اعمال مجرمانه توصیف کرد و یادآور شد: هیچ حاشیه امنی برای متجاوزن به جان و مال و ناموس مردم وجود ندارد و دستگاه قضایی در این زمینه با قطعیت برخورد خواهد کرد.

وی با هشدار به مجرمان، اشرار و متعرضان به حقوق مردم و امنیت عمومی، اظهار کرد: دستگاه قضایی با شدت و اقتدار کامل با هرگونه تجاوز به حقوق و حریم خصوصی مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کرمی البته برخورد قضایی و اعدام را آخرین مرحله دانست و گفت: خانواده‌ها نیز باید مراقب رفتار جوانان و نوجوانان خود باشند تا شاهد بروز چنین مشکلات و آسیب‌هایی در سطح جامعه نباشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
با اعدام مشکل حل نمیشه.خدایی این دو جوان مستحق اعدام نبودند.نه اعتراف بود ونه تاییدپزشکی قانونی فقط شهادت دو خواهرزاده ناتنی حسود بیچاره شون کرد .خدابهمون رحم کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار