مزارعی با ببان اینکه کارهای سفارشی و پارتی بازی در دستگاه قضایی جایی نخواهد داشت،بیان کرد:بعضی آقایان سفارشاتی می آورند اما باید بدانند ماکارخودمان راانجام می دهیم ودرچهارچوب قانون عمل می کنیم.
کد خبر: ۲۴۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 08 June 2016
رییس دادگستری کهگیلویه وبویراحمدگفت :مهمترین دلیل عقب ماندگی کهگیلویه وبویراحمد کم کاری و کوتاهی کردن ما و امثال ما مدیران است که دلسوزانه کار نمی کنیم.
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس غلامرضا مزارعی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ومنابع ملی استان کهگیلویه و بویراحمد باعرض تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان ،گفت :حقوق بیت المال در جزء جزء وظایفی که به ما محول شده است نمایان است و در حوزه مدیریت کوچکترین قلم زدن یا تبعیض قائل شدن ضایع کردن حقوق بیت المال است.
رییس دادگستری کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به اینکه همه باید برای جایگاه دستگاه قضایی احترام قائل باشیم اظهار کرد:گاه دیده می شود اعتبار و جایگاه دستگاه قضایی برای مثال درنامه‌نگاری‌های اداری نادیده گرفته می‌شود.
وی تصریح کرد:هرکدام از مدیران دستگاه های استان که می خواهند درجهت احقاق بیت المال کار عمومی انجام دهند با دستگاه قضایی تعارف نکنند.
مزارعی با ببان اینکه کارهای سفارشی و پارتی بازی در دستگاه قضایی جایی نخواهد داشت،بیان کرد:بعضی آقایان سفارشاتی می آورند اما باید بدانند ماکارخودمان راانجام می دهیم ودرچهارچوب قانون عمل می کنیم.
این مسئول تصریح کرد: مهمترین دلیل عقب ماندگی کهگیلویه وبویراحمد کم کاری و کوتاهی کردن ما و امثال ما مدیران است که دلسوزانه کار نمی کنیم.
رییس دادگستری کهگیلویه وبویراحمدبر نظارت مدیران بر زیرمجموعه های خود تاکید کرد و افزود: کار دستگاه قضایی مچ گیری و تخریب نیست بلکه ایجاد یک حرکتی جهت توسعه استان است.
این مسؤول ارشد قضایی در ادامه به خطاهایی که ممکن است از مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان سر بزند اشاره کرد و گفت: برخی از خطاها ممکن است به دلیل مشغله زیاد و سختی کار باشد که ما در این گونه خطاها سعی می‌کنیم دست مدیران را گرفته و به آن‌ها کمک کنیم تا راه اشتباه را ادامه ندهند.
مزارعی بیان کرد: برخی از خطاها هستند که علی‌رغم مکاتبات و هشدارها و تذکرات باز هم مدیران نسبت به ادامه راه خلاف و خطا اصرار دارند که در این موارد برخورد لازم صورت خواهد گرفت هر چند در این موارد باز هم اجازه نمی‌دهیم مدیران تخریب شوند.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیشرفت و توسعه به مدیران جهادی نیاز دارد، افزود: مدیران منفعل به هیچ وجه نمی‌توانند به این استان در راستای توسعه کمک کنند.
مزارعی بر تعیین تکلیف اراضی تخریب و تصرف شده سرگچینه،رودخانه بشار،پارک ساحلی،اراضی پیر چوپان تاکیدکردو گفت: به دلیل برخی سهل‌انگاری ها هر کسی که از راه رسید در حاشیه رود بشار برای خودش درخت‌ها را قطع و اراضی ملی را تصرف کردند.
این مسئول با تشکر از مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد جهت رفع تصرف بسیاری از منابع ملی واراضی استان ،گفت: امید هست که با پیگیری های بیشتر در این زمینه شاهد رفع تصرف در مناطق دیگر هم باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
خب حالا که جنابعالی اعتراف می کنید که کم کارید ودلسوزانه کار نمی کنید، بهتر نیست بروید کنار ، ویک آدم دلسوز و پرکار بجای شما بیاید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار