کد خبر: ۲۴۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 14 June 2016
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون ۱۱۸ روستا در این استان با مشکل کم‌آبی روبه‌رو هستند.

فیض الله پاسره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 470 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای تأسیسات آب‌رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 6 روستای بالای 20 خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت حدود 900 نفر فاقد تأسیسات آب‌رسانی هستند.

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 200 روستای بالای 20 خانوار در این استان نیز با جمعیتی بیش از 3 هزار و 800 نفر فاقد تأسیسات آب‌رسانی هستند.

پاسره گفت: ما کار آب‌رسانی به روستاهای فاقد تأسیسات آب‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد را به صورت روزانه و سیار با 13 تانکر آب‌رسانی انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به وجود مشکل کم‌آبی در تعدادی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حال حاضر 118 روستا در این استان با مشکل کم‌آبی روبه‌رو هستند و به دنبال رفع مشکل این روستاها هستیم.

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خشکسالی‌های پی در پی و کاهش آب‌های زیرزمینی از علل اصلی کم‌آبی در118 روستا در این استان است.

پاسره تصریح کرد: رفع مشکل کم آبی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته و در اولویت کاری برنامه‌های ما قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار