دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته برای ۳۵ نفر از بهبودیافتگان مواد مخدر این استان اشتغال ایجاد شد.
کد خبر: ۲۵۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 23 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید ناصر رضایی ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امروز سراسر دنیا درگیر سوءمصرف مواد مخدر است و این معضل مختص به کشور یا جامعه خاصی نیست.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد 14 شهید و 4 جانباز در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام کرده‌اند افزود: انعقاد تفاهم‌نامه با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشکده فنی و حرفه‌ای در راستای تشکیل کمپین دانشجویی، برگزاری همایش نقش عشایر در مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح جامع آموزش اصناف از مهم‌ترین اقداماتی بود که سال گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح ساماندهی پاتوق‌های مواد مخدر را از دیگر اقدامات تأثیرگذار در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان و تصریح کرد: در این راستا پاتوق چشمه نباتی که عمده‌ترین پاتوق مصرف و توزیع مواد مخدر بود ساماندهی و به یک مرکز تفریحی تبدیل شد.

رضایی عنوان کرد: این استان در بحث اقدامات انجام گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته 13 پله رشد داشت و جزء 5 استان اول کشور در برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و در حوزه تشکل‌های مردم نهاد بود.

وی بیان کرد: سال گذشته با همکاری صندوق کارآفرینی امید برای 35 نفر از بهبودیافتگان مواد مخدر اشتغال ایجاد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار