مدیر کل کمیته امداد استان بیان کرد
محبی خدمات ارائه شده به طلاب را اینگونه بیان کرد:خدمات فرهنگی مختلفی از جمله شهریه، برنامه های اوقات فراغت و سایر مواردی که به آنان ارائه می شود.
کد خبر: ۲۵۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 29 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:کمیته امداد این استان 140 طلبه در حال تحصیل را حمایت می کند.
فرید محبی این خبر را در دیدار با مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت،بیان کرد و خطاب به وی گفت: با توجه به کمبود امکانات و همچنین محدودیت هایی که دارید کاری بزرگ و مقدس را انجام می دهید.
محبی از پوشش حمایتی کمیته امداد به 140 نفر طلبه ،ضمن تلاش برای حفظ شأن معنوی آنها ،خبر داد و کیفیت این حمایت ها را اینگونه بیان کرد : خدمات فرهنگی مختلفی از جمله شهریه، برنامه های اوقات فراغت و سایر مواردی که  به آنان ارائه می شود.
محبی در بخش دیگری از صحبت هایش موضوع کانونهای تابستانه کمیته امداد را بیان کرد و گفت: تلاش می کنیم که از طلاب علوم دینی به عنوان عناصری تاثیرگذار بهره ببریم و از توان آنان در فعالیت های آموزشی خانواده، فعالیت های فرهنگی در مجتمع های فرهنگی و دیگر برنامه های امداد استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد از خیرینی که با کمیته امداد همکاری دارند خارج استانی هستند، گفت: سعی بر این است که با آگاه سازی و اطلاع رسانی در حد توان خیرین استانی را افزایش دهیم.
محبی در پایان بر لزوم تشکیل مجمع خیرین حوزه های علمیه تأکید کرد.
لزوم تشکیل مجمع خیرین حوزه های علمیه/پوشش حمایتی کمیته امداد به 140 نفر طلبه
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت در این نشست، گفت: رسالت مدرسه علمیه سفیران هدایت تربیت طلاب با انگیزه است که باید این مرکز مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
حجت السلام کرمی با تاکید بر توجه و کمک‌های بیشتر به حوزه‌های علمیه افزود:طلاب این حوزه می توانند در زمینه های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی ،دوره های آموزشی با کمیته امداد همکاری داشته باشند.
امام جمعه شهر چیتاب نیز در این نشست ضمن برشمردن مشکلات این مدرسه خواستار همکاری وهمراهی سازمانها ونهادها در خصوص اسکان شایسته طلاب این مدرسه شد.
حجت السلام وحدانی فر با اذعان به اینکه نماینده ولی فقیه در استان توجه ویژه ای به حمایت از حوزه های علمیه دارد گفت :از دستگاههای اجرایی که توان ساخت مدارس را دارند درخواست نمود تا با بازدید میدانی از وضعیت این مدرسه نسبت به مرمت وباز سازی آن جهت امنیت بیشتر این برادران دینی اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار