شهردار یاسوج گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه بهسازی مسیر آبشار زیبای یاسوج تا پایان ماه مبارک رمضان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۵۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 29 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد علی جاوید صبح امروز در حاشیه بازدید برخی از مدیران اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های در حال ساخت در مجموعه آبشار یاسوج، اظهار داشت: جاده منتهی به آبشار سه کیلومتر طول دارد و زیرسازی و آسفالت آن تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با بهسازی و آسفالت محور ارتباطی آبشار یاسوج عملا آمد و شد گردشگران و شهروندان با سهولت بیشتری انجام می‌شود عنوان کرد: به منظور فراهم شدن زمینه تردد علاقمندان به طبیعت مسیر دو طرف راه ارتباطی آبشار یاسوج باید آزاد سازی شود.

شهردار یاسوج ابراز کرد: هم اینک این دو مسیر در مالکیت آموزش و پرورش و منابع طبیعی بوده و در بازدید استاندار از پروژه مذکور نمایندگان این دو نهاد قول همکاری دادند.

جاوید تصریح کرد: ایجاد نمازخانه، واحدهای تجاری و عرضه مایحتاج ضروری گردشگران و فراهم شدن زمینه اقامت بیشتر از جمله پروژه‌هایی است که در مجموعه آبشار در دست اقدام می‌باشد.

معاون فنی و عمران شهرداری یاسوج نیز در این بازدید با بیان اینکه برای زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی آبشار یاسوج 20میلیارد ریال هزینه می‌شود افزود: هم اینک همه مجموعه شهرداری یاسوج در تلاش هستند تا این پروژه به نحو مطلوبی به پایان برسد.

سالم نوروزی اظهار داشت: آبشار یاسوج از مکان‌های مهم و گردشگری یاسوج بوده و اولویت شهرداری ساماندهی این پروژه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار