مدیرعامل آبفار استان کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز منابع آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به کنتور هوشمند خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 29 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فیض‌الله پاسره بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید موسی خادمی استاندار برگزار شد با اشاره به برنامه‌هایی که آب و فاضلاب روستایی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در دستور کار دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای این فرمان تعداد 6 برنامه را در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر به طور مشخص دو برنامه را در دستور کار قرار داده‌ایم که یکی از آن‌ها مربوط به تجهیز منابع تأمین آب روستایی در استان به کنتورهای هوشمند است.
این مسؤول عنوان کرد: در طول برنامه تعداد 100 دستگاه کنتور هوشمند بر روی مخازن تأمین آب استان نصب خواهد شد که برای هر سال تعداد 20 کنتور هوشمند نصب می‌شود.
وی به اهداف نصب این کنتورها اشاره کرد و گفت: با نصب آن‌ها بر روی مخازن تولید آب در استان از مقدار تولید و همچنین مصرف آب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد آگاه خواهیم شد.
پاسره در ادامه به یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در طول سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بنا به دستور رهبری معظم انقلاب در سال گذشته، 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه آب روستایی در کشور در نظر گرفته شد.
مدیرعامل آبفار استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: خوشبختانه رقمی بسیار بالا از مجموع این اعتبارات به استان ما اختصاص یافته ست.
وی گفت: رقم اختصاص یافته به استان ما 381 میلیارد ریال از مجموع 500 میلیون دلار اعتبارات صندوق توسعه ملی است که با این رقم تعداد 18 پروژه آبرسانی استان را عملیاتی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار