مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ اعتبار 60 میلیارد تومانی به دو پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه راه استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 01 July 2016
حسن فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به کارهایی که در زمینه توسعه راه‌های اصلی و همچنین راه‌های روستایی در استان طی مدت دو سال اخیر انجام شده است، اظهار کرد: به دنبال گرفتن اعتبارات بیشتر برای توسعه و تکمیل راه‌های استان در بخش‌های مختلف اعم از راه‌های اصلی و همچنین راه‌های روستایی هستیم.
وی یکی از اولویت‌ها را در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل برخی از پروژه‌هایی که از گذشته تاکنون باقی مانده‌اند، ذکر کرد و گفت: به دنبال اعتبارات برای تکمیل این پروژه‌ها هستیم تا بتوانیم استان را بیش از پیش از بن‌بست خارج کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، توسعه راه‌های روستایی را خدمتی بزرگ برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در صورتی که از راه‌های روستایی مناسب برخوردار باشیم به راحتی محصولات روستاییان جا‌به‌جا می‌شود و از این رهگذر رونق تولید شکل می‌گیرد.
این مسؤول به اقداماتی که طی هفته گذشته در حوزه راه روستایی در مناطقی مانند لوداب انجام شد، اشاره کرد و گفت: مبالغ بسیار خوبی برای توسعه راه‌های روستایی این منطقه در نظر گرفته شد و در آینده نزدیک در مناطقی مانند لوداب و مارگون تحول چشمگیر در راه‌های روستایی این مناطق شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه به ابلاغ اعتبار برای دو طرح اقتصاد مقاومتی در این استان اشاره کرد و گفت: 30 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار برای جاده یاسوج به بابامیدان و همچنین 30 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار برای بزرگراه یاسوج به شیراز داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار