شهردار قلعه رئیسی گفت: کار بازگشایی کمربندی قلعه رئیسی بعد از گذشت 15 سال معارضات مردمی آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 13 July 2016
صابر پیکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با بیان اینکه وحدت مهمترین عامل پیشرفت و توسعه در یک جامعه و شهر است اظهار داشت: کار مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه‌ریزی، ساماندهی، آبادانی و هویت‌بخشی در شهر‌ها است که باید گفت شوراها به عنوان عامل وحدت بخش بین مسؤولین، همدلی و تفاهم را در بین آنها گسترش می‌دهد.

شهردار قلعه رئیسی تأکید کرد: تلاش بدون همکاری و تعامل شورای شهر در شهرداری راهی ندارد که امیدوارم این همکاری و تعامل بیشتر شود تا برای موفقیت شهری گام برداریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته طی مدت سال گذشته افزود: تعویض و بازگشایی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت جاده ورودی از داروخانه شبانه‌روزی تا بانک صادرات یکی از نیاز‌هایی بود که سبب نارضایتی مردم در خصوص ترافیک شهری شده بود.

پیکر تصریح کرد: مخلوط‌ریزی، آسفالت کوچه‌های سرمازه گرده دز و کوچه‌های عدم آسفالت از کوچه‌ها و خیابان‌ها بودند که چندین سال آسفالت آنها باقی مانده بود که در دو ماه گذشته انجام شد.

شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: جدول‌کشی سه راهی گلزار شهدا، احداث کانال به صورت سنگی در گرده دز، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید چمران و و احداث دیوار ضامن گردنه کوچه پاتاوه قسمت دیگری از کارها بود که در جدول‌کشی انجام گرفت.

وی به کارهای انجام گرفته در قسمت سرمازه اشاره و یادآور شد: زیرسازی منازل سازمانی، آسفالت زمین در ورودی مدارس ابتدایی، بتن‌ریزی ورودی اداره برق، زیرسازی کوچه ایثارگران، زیرسازی کوچه جنب سالن ورزشی آموزش و پرورش و بازگشایی کوچه روبه‌روی پاساژ فتحی از اقدامات انجام گرفته در قسمت سرمازه شهر قلعه رئیسی بود.

پیکر به ورودی شهر از شوتاور اشاره و تبیین کرد: اصلاح و جدول‌گذاری، برق‌کشی و روشنایی پل ورودی، جدول‌کشی کوچه شهید اژدر در جنب ورودی شوتاور، و خرید آسفالت برای آسفالت کوچه روبه‌روی بانک صادرات از دیگر پروژه‌های انجام گرفته در ورودی شوتاور بود.

شهردار قلعه رئیسی به بازگشایی کمربندی شهر قلعه رئیسی که از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر بود، خاطرنشان کرد: بازگشایی کمربندی شهری قلعه رئیسی به دلیل معارضاتی که داشت بیش از 15سال در زمان بقیه شوراها و شهرداران برای بازگشایی و حل معارضات اقدام شد، ولی جواب نداد که کار بازگشایی آن از هفته گذشته شروع شد، تخریب و بازسازی قسمتی از اداره آموزش و پرورش، احداث دیوار ضامن در پاتاوه از دیگر اقدامات انجام گرفته روی جاده کمربندی بود.

وی به کارهای فرهنگی در چاروسا اشاره و عنوان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در تمام اعیاد و شهادت‌ها و نصب بنر بدون اعتبار ولی با افتخار هیچ موقع از انجام کارهای فرهنگی سر باز نزدیم و با افتخار کار کردیم.

شهردار قلعه رئیسی همچنین به ساختمان اداری شهرداری هم اشاره و گفت: متأسفانه در بدو ورود به شهرداری قلعه رئیسی و نبود مکان در شأن کارکنان تصمیم به تخریب مکان قبلی شهرداری کردیم و در حال حاضر پیشرفت 60 درصدی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار