وزیر ارتباطات در اراک خبرداد؛
تابناک: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اراک از افتتاح فاز اول شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت و افتتاح فاز دوم آن در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری در کشور اظهار داشت: با توجه به آنکه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری کشور در این 3 سال گذشته گسترش زیادی پیدا کرده است در شبکه‌های انتقال در کشور در حدود 2.8 افزایش داشته‌ایم.

وی افزود: شبکه پهن باند کشور 6 برابر شده است و زمینه‌هایی آماده شده است تا در هفته دولت فاز اول شبکه ملی اطلاعات را افتتاح کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به یکی از اهداف این دولت که دولت الکترونیک است گفت: فاز اول بخشی از دولت الکترونیک را به زودی به بهره برداری می‌رسانیم.

واعظی خاطرنشان کرد: تعدادی از کسانی که در این چند ماه گذشته در رابطه با پروانه FCT و همچنین اپراتورهای مجازی تلفن همراه درخواست داده بودند با آغاز هفته دولت پروانه‌های آنها صادر می‌شود.

وی با اشاره به شبکه ملی اطلاعات ایران گفت: موضوع شبکه‌های ملی قطعا همیشه در حال کامل شدن هستند و تصمیم داریم که فاز اول اول آن را در هفته دولت و فاز دوم آن را در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: برنامه‌هایی برای استان مرکزی از سفر قبل داشتیم که شامل طراحی فیبر نوری برای شهرهای مختلف و احداث تلفن‌های نسل سوم و چهارم بوده است که به بهره برداری رسیده‌ است.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار