تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل منابع طبیعی آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد:استقلال اداره منابع طبیعی شهرستان لنده یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان بود که به لطف خداوند امروز این امر باحضور فرزندی از همین دیار تحقق یافت.
کد خبر: ۲۹۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 15 September 2016
با حضور مدیر کل منابع طبیعی آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده معرفی گردید.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد عزت الله بهشتی فرد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد در آیین استقلال اداره منابع طبیعی شهرستان لنده ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و منابع ملی اظهارکرد: استقلال اداره منابع طبیعی شهرستان لنده یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان بود که به لطف خداوند امروز این امر باحضور فرزندی از همین دیار تحقق یافت.

وی افزود: مشکلات اساسی در حوزه استقلال اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در خصوص تشکیل چارت سازمانی بودکه با پیگیری های فرماندار شهرستان لنده و امانعلی کریمی زاده و مسئولان استانی این امر تحقق یافت وچارت تشکیلاتی لنده نیز مسجل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مظلومیت و صبر نیروهای منابع طبیعی در مناطق محروم را باید به اثار و فداکاری کارکنان آن دید که با کمترین امکانات تحمل می کنند.

وی تاکیدکرد: حفاظت از انفال یک وظیفه عمومی است که علاوه بر مسئولان منابع طبیعی همه مردم و مسئولان در قبال حراست از آن مسئول هستند.

بهشتی فرد اظهارکرد: وظیفه مدیرجدید اداره منابع طبیعی خیلی سخت است که حفاظت از انفال، مراتع، جنگل ها و منابع ملی را برعهده دارند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: اجرای کامل قوانین و مقررات در چهارچوب قانون و تعامل با ادارات و نهادها یکی از مهمترین فرآینده های است که باید شکل گیرد.

وی تاکیدکرد بدون توجه به منابع طبیعی نمی توانیم برای آیندگان میراثی ماندگار داشته باشیم و فردا نیز در برابر آیندگان موظف و مسئول به پاسخگویی خواهیم بود.

بهشتی فرد افزود: در زمینه خدمت به مردم نباید هیچ گونه کوتاهی صورت گیرد و با نصب العین قراردادن قانون به مردم خدمت کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه های یار اول منابع طبیعی در حوزه اطلاع رسانی هستند که باید به نیکی از زحمات اصحاب رسانه قدردانی کرد.

بهشتی اظهار کرد:رسانه ها به عنوان مهمترین ابزار توسعه جامعه هستند که به اعتقاد بنده بیشترین نقش را در حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی برعهده دارند.
ذبیح الله محمدی از نیروهای بومی شهرستان لنده بوده و سابقه ۱۷سال خدمت در منابع طبیعی کهگیلویه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار