مسابقات لیگ دسته دو باشگاه های کشور/
در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، تیم های بعثت کرمانشاه و زاگرس یاسوج در دیداری حساس با یکدیگر مسابقه خواهند داد.
کد خبر: ۳۰۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، تیم های بعثت و زاگرس در حالی روبروی یکدیگر قرار می گیرند که هر یک انگیزه های متفاوتی برای پیروزی در این مسابقه دارند، از یک سو نماینده کرمانشاه به دنبال صدرنشینی در گروه است و از سوی دیگر یاسوجی ها نیم نگاهی به رده های بالاتر جدول و فرار از نیمه های آن را دارند.
تیم بعثت که در اولین مسابقه خود ناباورانه مقابل تیم میانه جدولی اروند خرمشهر متحمل سنگین ترین شکست چند فصل اخیر خود شد، توانست خیلی زود خود را پیدا کرده و در دو مسابقه بعدی صاحب پیروزی های ارزشمندی شود تا نشان دهد آن باخت، اتفاقی بیش نبوده است.
تیم بعثت امروز در حالی با نماینده یاسوج مسابقه خواهد داد که در صورت پیروزی و از سوی دیگر توقف نفت امیدیه مقابل گیتی پسند اصفهان می تواند بر صدر گروه اول مسابقات تکیه بزند.این تیم که در هفته گذشته در زمین تیم شهباز البرز به یک پیروزی ارزشمند دست یافت امروز در زمین خود به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند دیگر نباید فکر کند و البته حمایت تماشاگران نیز دست یابی به این مهم را برای تیم افشین حسنی راحت تر کرده است.
هرچند باید مواظب بود تا بازیکنان بعثت دچار غرور کاذب ناشی از دو پیروزی متوالی نشوند و برای سومین پیروزی خود نهایت تلاششان را به کار گیرند چرا که تجربه سال های گذشته نشان داده این تیم در مسابقه هایی نتیجه نگرفته که پیش از آن احتمال پیروزی این تیم بسیار زیاد بود.
* مقابل زاگرس یاسوج کار سختی خواهیم داشت 
در همین راستا سرمربی تیم بعثت کرمانشاه از سختی بازی مقابل زاگرس یاسوج سخن گفت و افزود: تیم یاسوجی از لحاظ فیزیکی تیم محکمی است و در تمرینات اخیر نیز روی همین مساله کار کرده ایم.
شهرام مهرپیما یادآور شد: خوشبختانه در چند روز گذشته تمرین های بانشاطی برگزار کرده ایم و بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می برند و امیدوارم بتوانیم دست پر و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.
وی ادامه داد: در طول تمرین های مدام به بازیکنان خود یادآور شدیم که برای برنده شدن باید بیشتر از بازیکنان حریف شجاعت، فداکاری و تلاش داشته باشند تا بتوانند پیروز شوند.
سرمربی بعثت کرمانشاه با تاکید بر اینکه پیروزی در مقابل زاگرس یاسوج برای تیمش بسیار حائز اهمیت است، گفت: کسب سه امتیاز این دیدار می تواند ما را صدرنشین کند و در روزهای پایانی بسیار به کمک ما بیاید.
مهرپیما در پایان با اشاره به نقش هواداران در موفقیت های بعثت گفت: در مسابقه امروز بی صبرانه منتظر حضور پرشور آن ها در استادیوم هستیم تا با کمک آن ها بتوانیم سومین پیروزی متوالی را کسب کنیم.
دیدارتیم های بعثت کرمانشاه و زاگرس یاسوج از ساعت 16 عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار می شود.
در پایان هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، بعثت کرمانشاه از سه مسابقه و کسب 6 امتیاز در رده دوم و زاگرس یاسوج از دو مسابقه و کسب سه امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی گروه اول قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار