کد خبر: ۳۰۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 09 October 2016
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد از آسانسورهای ادارات استان غیراستاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: به این ادارات تذکرهای لازم به صورت کتبی داده شده است اما تاکنون اقدامی نکرده اند.

وی با بیان اینکه استاندارد آسانسور اجباری است، بیان کرد: در صورت عدم توجه به تذکرات استاندارد، این آسانسورها پلمپ می شوند.

متقیان همچنین به عدم استانداردسازی خدمات برخی جایگاههای سی ان جی اشاره کرد و گفت: ۲۵جایگاه سی ان جی در استان وجود دارد که برخی از این ها زیر نظر شهرداری ها اداره می شوند.

وی اظهار کرد: شهرداری ها در استانداردسازی این جایگاهها همکاری لازم را نکردند و به همین دلیل سه جایگاه در یاسوج پلمپ شد و از دادستان خواسته ایم جایگاههایی در چرام و سی سخت نیز پلمپ شوند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد همچنین به وسایل شهربازیها اشاره کرد و گفت: شهرداریها با وجود مکاتبات فراوان اقدام به استانداردسازی این وسایل بازی نکردند.

متقیان همچنین با بیان اینکه اغلب واحدهای تولید مصالح ساختمانی در استان پروانه استاندارد ندارند، گفت: به دنبال این هستیم که این واحدها که مشول استاندارد اجباری می شوند، به صورت گام به گام استاندارد شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار