مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۲۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 31 October 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
در شورای آموزش و پرورش شرکت نمی کنم
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه 8 آبان شهادت محمدحسین فهمیده و روز دانش‌آموز است، اظهار داشت: به برکت انقلاب و نظام ملت شهادت‌طلب هستیم شهدای ما هم‌‌ردیف شهدای عالم هستند به جزء شهدای کربلا که در عالم استثناء هستند و همین روحیه شهادت‌طلبی رمز پیروزی و آسیب ناپذیری ما است.
وی با اشاره به روز 13 آبان روز استکبارستیزی گفت: استکبار جهانی یعنی زورگویی، خودبرتربینی و پایبند به حرف خود نبودن است که آمریکا معنای کامل استکبار است و امیدواریم مردم در روز راهپیمایی 13آبان حضور چشمگیر داشته باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی وظیفه یک مدیر را تخصص، ولایت‌مدار و متدین دانست و عنوان کرد: شرط اساسی این نظام ولایت‌مداری است اما نه ولایت‌مدار فقط با زبان بلکه باید در عمل ولایت‌مدار باشیم و اگر صلاحیت‌هایی که برای یک مدیر است را رعایت نکنیم خیانت و امانت کردیم.
صلواتی پیگیری مسئولان در کارهای اجرائی را مهم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه یکی از ویژگی های خوب بخشدار این است که مکاتبات خوبی با مسئولین شهرستانی و استانی دارد ولی تنها مکاتبه که نیاز نیست وقتی سه کیلومتر جاده دهدشت به قلعه رئیسی دو سال از آن می گذرد و مشاهده می کنید که چقدر تصادف در آن رخ می دهد.
وی با بیان اینکه متاسفانه یکی بلند می شود و درد را از تریبون می گوید ولی مسئول دیگر اعلام می کند که خوشبختانه روند کار به خوبی پیش می رود خاطرنشان کرد: تمام افرادی که در جاده الگن به قلعه رئیسی تصادف کردند ما باید در شب اول جواب‌گو باشیم که توانستیم کاری کنیم ولی انجام ندادیم و نیاز بود وقتی بنده در تریبون نماز جمعه انتقاد کردم از وضعیت محور قلعه رئیسی به دهدشت نیاز بود بقیه مسئولین هم بلند شوند و حمایت کنند ولی متاسفانه عده ای ساز  جدایی زدند.
امام جمعه قلعه رئیسی ﻧﻤﺎزﺟﻤﻌﻪ را ﺑﮫﺘﺮﯾﻦ و ﺑﺰرگ ﺗﺮﯾﻦ اﺟﺘﻤﺎع ﻋﺒﺎدی، ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن دانست و گفت: در یک خطبه نماز جمعه مشاهده می شود که متاسفانه دو مسئول حضور ندارد و این جای تاسف دارد.
صلواتی با انتقاد از مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش ابراز داشت: در ماه های گذشته انتقادات و صحبت هایی در خصوص مشکلات آموزش و پرورش چاروسا داشتم ولی متاسفانه هیچ یک از آنها حل نشد و در جلسه شورای آموزش و پرورش شرکت نخواهم کرد./فارس
انتصاب نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناوگان راهداری این استان فرسوده است و نیاز به مرمت و بازسازی دارد.
علی خوان پایه روز یکشنبه در آیین معارفه نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در یاسوج به جدا شدن حوزه راهداری از اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل فرسودگی ناوگان راهداری این استان با برنامه ریزی اصولی و منسجم برطرف خواهد شد.
وی گفت: راهداری زمستانه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کوهستانی بودن آن یکی از دشوارترین امور راهداری در کشور است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه ریزی و نظارت مستمر بر عملیات راهداری با رویکرد حفظ، نگهداری و ایمن سازی جاده‌های ارتباطی حوزه‌های استحفاظی استان و افزایش ایمنی جاده‌ها به منظور ارتقای امنیت جانی و مالی مردم برنامه‌های بلندمدت و در دستور کار این اداره کل است.
خوان پایه تلاش و اقدام لازم برای کاهش تصادفات جاده‌ای را از مهمترین برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد دانست.
نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد نیز گفت: می‌طلبد که با برنامه ریزی‌های لازم و طراحی افق‌های کوتاه، میان و بلندمدت همراه با حفظ زمان بندی مناسب امور مربوط به راهداری در این شهرستان ساماندهی شود.
مهران مسعودی اظهار داشت: لازمه تکریم و احترام به متولیان امر راهداری شهرستان بویراحمد ایجاد فضای نشاط و تعامل دوسویه با مردم است.
وی افزود: همکاری مستمر با انجمن‌ها و شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد است.
در این آیین مهران مسعودی به عنوان نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد منصوب و معرفی شد./ایرنا
تقدیر از همراه ترین مدیر استانی برای برگزاری کنگره شهداء
فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در دیداری از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان تقدیر و تشکر کرد.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: وظیفه خود دانستیم بطور ویژه از همراهی‌های مجموعه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان بویژه «مهندس راهزادی» مدیرعامل این شرکت در برگزاری کنگره شهدای هزار و ۸۸۰ شهید که در یاسوج برگزار شد تقدیر و تشکر کنیم.
وی با تشریح وظایف مسوولان در برابر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: اتفاقی کم نظیر در زمان برگزاری کنگره هزار و ۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد افتاد که وظیفه خود می‌دانیم بطور ویژه از همراهی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق این استان تجلیل کنیم.
این فرمانده نظامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان همکاری و مشارکت در برگزاری کنگره شهدای این استان در روزهای یازدهم تا پانزدهم مهرماه جاری صورت گرفت یک مشارکت بی‌نظیر و قابل ستودنی است.
بوعلی با اشاره به اینکه نقش شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در هر زمان و مکانی برای برگزار کنندگان کنگره شهدای استان یک نقش پررنگ بوده است، خاطرنشان کرد: این کنگره به همه ما ثابت کرد که فرزندان بومی این دیار خود را باور داشته و به شهدا عشق می‌ورزند.
وی گفت: مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در کنگره شهدای هشت سال دفاع مقدس این استان نشان دادند و ثابت کردند که شهدا باورند و خودشان را مدیون شهدا می‌دانند.
فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه در زمان برگزاری کنگره شهدای دفاع مقدس این استان شاهد همبستگی وصف ناشدنی بودیم، خاطرنشان کرد: به اذعان تمام کسانی که در این استان کار کردند و تلاش نمودند، هیچ کنگره و همایشی به این منسجمی تاکنون برگزار نشده است.
بوعلی با اظهار شکر و سپاس از همدلی‌های ایجاد شده در برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه جاری، یادآورشد: ‌ تقدیر از مسوولان شرکت توزیع نیروی برق استان بویژه مدیرعامل این استان از سوی برگزارکنندگان کنگره یک وظیفه اخلاقی و دینی بوده است./پیشتاز خبر
غیرقانونی بودن افزایش حق کمیسیون تاکسی بی‌سیم در یاسوج
عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای شهر رانندگان تاکسی بی‌سیم ماهیانه باید ۱۲۰ هزار تومان حق کمیسیون پرداخت کنند گفت: گرفتن ۱۷۰ هزار تومان غیر قانونی بوده و باید تاکسیرانی جوابگو باشد.
علی اکبری‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در شورای شهر یاسوج مصوباتی در این رابطه داریم و بر اساس این مصوبات که در سال 95 مصوب شده، روزانه هر راننده تاکسی بی‌سیم باید چهار هزار و 600 تومان پرداخت کند و دریافت پنج هزار و 700 تومان از رانندگان خلاف قانون بوده که باید مسئولان تاکسی رانی شهرداری یاسوج در این خصوص جوابگو باشند.
وی تصریح کرد: دریافت 170 هزار تومان ماهیانه از رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج نیز صحیح نیست چرا که بر اساس مصوبه شورای شهر یاسوج باید ماهی 120 هزار تومان از رانندگان به منظور عوارض اخذ شود.
اکبری تبار با بیان اینکه در استان‌های بزرگی همانند فارس شاهد هستیم که فقط دو مرکز تاکسی بی‌سیم در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: متأسفانه در این شهر چهار مرکز تاکسی بی‌سیم فعالیت می‌کنند که دست‌های پشت پرده در این رابطه هم وجود دارد.
وی ابراز کرد: در جلسه آتی شورای شهر یاسوج از مسئولان تاکسی‌های بی‌سیم و سازمان تاکسیرانی این شهر دعوت می‌شود تا در خصوص این قضیه جوابگو باشند.
عضو شورای شهر یاسوج افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نشست بعدی شورای شهر یاسوج موضوع اخد بیش از قیمت تعیین شده حق کمیسیون از تاکسی‌داران بیسیم طرح و رسیدگی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار