راهپیمایی 13آبان در شهر یاسوج ساعت 10 از میدان هفتم تیر به سمت میدان استانداری این شهر و در شهر دهدشت از جلوی ناحیه بسیج تا میدان امام حسین(ع) ساعت 90 آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 02 November 2016
مسیرها و ساعات شروع راهپیمایی روز ۱۳ آبان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی 13آبان در شهر یاسوج ساعت 10 از میدان هفتم تیر به سمت میدان استانداری این شهر و در شهر دهدشت از جلوی ناحیه بسیج تا میدان امام حسین(ع) ساعت 90 آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: راهپیمایی 13 آبان در شهر گچساران ساعت 9 صبح از سه مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)-خیابان شهید بلادیان میدان امام خمینی(ره) مسیر دوم از فروشگاه رفاه-خیابان 19آبان-میدان امام خمینی(ره) و مسیر سوم مدرسه 12 فروردین-خیابان شهید بلادیان غربی-میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

وی مسیر راهپیمایی روز 13 آبان در شهر چرام خیابان مالک اشتر -بلوار شهید دستغیب-مصلای قدیم عنوان و تصریح کرد: این راهپیمایی از ساعت 9:30 صبح در این شهر شروع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این راهپیمایی در شهر باشت ساعت 9 صبح از چهار راه کتاب به سمت فلکه ساعت برگزار می‌شود.

خاضع با اشاره به اینکه در شهر سی‌سخت راهپیمایی در ساعت 9 صبح از دو مسیر شروع می‌شود عنوان کرد: مسیر شماره(1) ا جلوی دفتر امام جمعه به سمت فلکه الله و مسیر شماره 2 از سیل بند به سمت فلکه الله است.

وی ابراز کرد: راهپیمایی روز 13 آبان در شهر لنده ساعت 9 صبح از جلوی سپاه پاسداران به سمت مصلای جدید نماز جمعه و در شهر لیکک از روبروی ناحیه بسیج به سمت بانک صادرات -مدرسه حضرت سمیه-جنب مسجد صاحب الزمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این راهپیمایی در شهر مارگون از فلکه شهید یزدان‌پناه به طرف مصلای نماز جمعه ساعت 9 صبح و در شهر پاتاوه از جلوی بخشداری به سمت خیابان امام خمینی-مکان تجمع خوابگاه شبانه روزی شهید باهنر ساعت 9:30 صبح برگزار می‌شود.

خاضع اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روز 13 آبان در قلعه‌رئیسی ساعت 9 صبح از فلکه امام حسین(ع)-خیابان امام خمینی-خیابان معلم-خیابان طیبی-میدان انقلاب-گلزار شهدا ساعت 9 صبح است.

وی تصریح کرد: مسیر این راهپیمایی در شهر سوق از مصلای نماز جمعه به سمت میدان امام خمینی(ره) ساعت 9 صبح، در لوداب از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهرا(س) ساعت 9 صبح، در سپیدار از جلوی حوزه مقاومت امام رضا(ع) به طرف گلزار شهداء ساعت 9:30 صبح، در چیتاب از میدان بسیج به سمت میدان امام حسین(ع) و بالعکس ساعت 10 صبح، در بوستان از جلوی بخشداری به سمت دبیرستان مولوی ساعت 9 صبح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی 13 آبان در شهر سرفاریاب از گلزار شهدا به سمت مدرسه حضرت هاجر(ع) ساعت 9 صبح، ممبی از جلوی بخشداری به سمت دبیرستان شهید جهان نژادیان ساعت 9 صبح، در سرآسیاب از جلو بخشداری به سمت گلزار شهدا محل تجمع مسجد امام خمینی(ره) ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار