تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی کربلا که شامگاه سه شنبه در شمال استان فارس و در محور اقلید به یاسوج نزدیک روستایی کاکان اتفاق افتاد، عازم یاسوج شدند.
کد خبر: ۳۲۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد دهقان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی یزد به همراه دکتر محمدحسین زارع مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برای عیادت از مصدومان و بررسی وضعیت آنها صبح امروز / چهارشنبه/ به یاسوج سفر کردند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گفت: مصدومان این حادثه در بیمارستان های یاسوج و اقلید تحت خدمات درمانی قرار گرفتند.
دکتر احمد دهقان با بیان اینکه در صورت درخواست انتقال مصدومان به مراکز درمانی استان آمادگی لازم برای انتقال آنان وجود دارد، افزود: هنگام وقوع این حادثه مرکز فوریت های پزشکی یزد برای کمک رسانی به جان باختگان و مصدومان به استان فارس اعلام آمادگی کرد.
طبق آخرین آمار 24 نفر از مسافران این اتوبوس هنگام تصادف و چهار نفر از مصدومان این حادثه نیز حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
پیکر جان باختگان این حادثه تا بعد از ظهر امروز به استان یزد منتقل و به سازمان آرامستان استان تحویل می شود.
12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و جمعیت هلال احمر فارس در عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان این اتوبوس مشارکت داشتند.
این اتوبوس در حال انتقال زائران یزدی به مرز شلمچه بود که در نزدیکی اقلید واژگون شد.
فرمانده پلیس راه شمال استان فارس علت حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا در گردنه دژکرد فارس درمحور اقلید – یاسوج را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه وسقوط به دره عنوان کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار