خواسته های مردم لنده در دیدار مردمی هاشمی
اگرچه عدل هاشمی خود میگوید برنامه ای تدوین شده وچشم اندازی تعریف شده برای برون رفت چهارشهرستان از مشکلات وکم وکاستیها دارم ولذا درخصوص حلقه زدن مردم به دور نماینده لازم است فرهنگ سازی ،و اطلاع رسانی برای مردم صورت گیرد که توقعاتی ازنماینده مجلس داشته باشند که فراتراز توان نماینده نباشد.
کد خبر: ۳۲۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 09 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد پیش ازظهر امروز عدل هاشمی نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام و لنده ،مهمان مردم لنده بود و از نزدیک تحت عنوان دیدار مردمی در مسجد جامع این شهر حضور پیدا کرد .
امروز بار دیگر نماینده ای به میان مردم آمد و درحرکتی تکراری مردمی نامه بدست دورش راحلقه زدند و از بی بضاعتی و ناتوانی های خود میگفتند،یکی از مریضی ،یکی از قرارگرفتن زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ،یکی از نیاز داشتن به تسهیلات بانکی! همان خواسته هایی که سال هاست مطالبه مردم شده است و تا امروز آنچنان نهادینه شده است که نماینده ای به مانند عدل هاشمی را که بارها اعلام کرده بود مطالبه شخصی ازمن نخواهید و مرا برای مطالبات عمومی به مانند راه ،بیمارستان ،اب و برق و مدرسه باز خواست کنید را جلو حرکتش را گرفتند و وقت وانرژی این نماینده پرتلاش را دارند صرف امورات شخصی خود می کنند.
اگرچه عدل هاشمی خود میگوید برنامه ای تدوین شده وچشم اندازی تعریف شده برای برون رفت چهارشهرستان از مشکلات وکم وکاستیها دارم ولذا درخصوص حلقه زدن مردم به دور نماینده لازم است فرهنگ سازی ،و اطلاع رسانی برای مردم صورت گیرد که توقعاتی ازنماینده مجلس داشته باشند که فراتراز توان نماینده نباشد ، یا توان و انرژی نماینده راصرف امورات شخصی نکنند تا انرژی نماینده ای به مانند عدل هاشمی پرکار و پرانژی به سمت امورات مهم و حیاتی در راه توسعه یافتگی شهرستان های تابع سوق داده شود.
صفا فضیلت از فرهنگیان شهر لنده در سخنانی کوتاه اما متفاوت نسبت به کسانی که دور عدل هاشمی را ماه هاست حلقه می زنند گفت : کاش مطالبه مردم شهرم عمومی بود،کاش مردم شهرم یکصدا فریاد می زدند که جناب آقای هاشمی کارخانه میخواهیم ،جاده و بیمارستان میخواهیم! ای کاش همگی بجای درگوشی صحبت کردن با نماینده صدا می زدنند لنده را ازبن بست خارج کنید!
این فرهنگی بیان کرد :جناب آقای هاشمی مطالباتی که دیروز و امروز درگوشی و نامه های شخصی به شما و نمایندگان قبل از شما گفته شد اگر هم عملی شوند نیازهای اولیه مردم شهرم برآورده شود لکن من به عنوان نماینده جامعه فرهنگی ،نخبگان لنده خدمت شما عرض میکنم مطالبات عمومی شهرم آنها که اگر عملی شوند اشتغال بوجود می آید و شهرم در مسیر توسعه یافتگی قرارخواهد گرفت مطالباتی که بر روی وضعیت اقتصادی تک تک خانواده های مردم شهرم تاثیرخواهد گذاشت و نسل آینده شهرم دچار بیماری و گرفتار بیمارستان نمی شوند را امروز به نمایندگی ازمردم شهرم خدمت تان عرض میکنم باشد که به امیدحق با تلاش و پیگیری دراین فرصت باقی مانده آنان را برای مردم لنده عملی نمائید .آنوقت مردم این منطقه می نشیند و ارزیابی می کنند که کدام اقدامات در تسهیل زندگی آنان در این منطقه مؤثرتر بوده است و فردا روز دوباره چه تصمیمی بگیرند و یقینا تصمیم فردای آنان بستگی به عملکرد و برداشتن موانع های موجودی است که بر سر راهشان سالهاست وجوددارند.
صفا فضیلت در معرفی مطالبات مهم مردم لنده خطاب به عدل هاشمی گفت: اتصال جاده لنده به خوزستان از مسیر تشان مطالبه اول مردم لنده است. وی در تشریح ،مزیت ها و توجیه اقتصادی این مسیر گفت اتصال لنده به خوزستان ضمن آنکه لنده را از بن بست خارج میکند، رونقی بیش از لنده به شهرستان بهمئی می دهد این مسیر معدن خفته فسفات را بیدار و اشتغال زائی را برای جوانان اواره شهرم در استانهای همجوار به ارمغان می آورد.
این فعال فرهنگی در تشریح دیگ مزیت ها و دلایل اتصال مسیر لنده به خوزستان در حضور نماینده مجلس بیان داشت :مسیر لنده به خوزستان از طریق اتصال جاده تشان ۱۰۰کیلومتر مسیر ارتباطی شهرستان لنده بیش از ۱۵۰کیلومتر مسیر ارتباطی شهر قله رئیسی ، شهر دیشموک را به خوزستان کوتاه تر می نماید.
فضیلت بیان داشت: یاداوری کنم اتصال این مسیر در توسعه شهرستانهای لنده ،بهمئی شهرهای قله رئیسی ،دیشموک نقش بسزائی دارد.
وی در تکمیل دلایل و مستندات وداشتن توجیه اقتصادی جاده لنده به خوزستان از آقای هاشمی خواست شهر لنده را که بعضی ها آن را اخر دنیا میدانند نجات و به عنوان نماینده مردم لنده صدای این مردم در مجلس باشد.

صفا فضیلت امروز خواسته دوم مردم لنده را از نماینده مردم راه اندازی شهرک صنعتی دانست و در این راستا گفت :جناب آقای هاشمی من یک معلم هستم امروز به اطلاع شما برسانم در نشست انجمن اولیا و مربیان مدرسه ام از مجموع ۱۴۰اولیادانش آموزان مدرسه ام ۱۳۰نفر در هنگام نشست های انجمن اولیا و مربیان مادران حضور پیدا میکنند! آیا میدانید علت آن وضعیت اسفناک اشتغال و آواره بودن پدران دانش آموزان من در استانهای همجوار بوشهر،عسلویه و خوزستان است و وقتی پدر درخانواده نباشد مادران درنشست ها شرکت میکنند و این نمونه ای اشکاراز عدم اشتغال دراین شهرستان است .
وی گفت :به عنوان نماینده مردم در مجلس و وزارت خانه ها با روحیه ای که از شما سراغ داریم می توانید صدای این مردم بشوید و پدران این منطقه را در شهرهای خودمان مشغول بکار نمائید.
به عنوان نماینده مردم پیگیر آن باشید شهرک صنعتی را در این منطقه دایر و از هجوم پدران دانش آموزان مابه استانهای دیگر جلوگیری نمائید

سومین خواسته فعال فرهنگی در حضور نماینده مجلس رسیدگی به وضعیت اسفناک آب شرب لنده و راه اندازی تصفیه خانه آب این شهر بود که دراین راستا گفت: جناب اقای هاشمی امروز بیماران زیادی در این شهر وجود دارد و همه روزه اواره شهرهای شیراز و ...میشوند.
جناب آقای هاشمی درصد بالایی از انها به علت وضعیت اسفناک آب شرب این شهر است،وضعیت بد بهداشتی آب شرب و کلر افزایی به روش سنتی و قدیمی همچنان ادامه و امروز بعداز این همه سال از جنابعالی انتظار داریم با پیگیری این وضعیت به فکر تاسیس یک تصفیه خانه برای این شهرستان باشید تا بیش از پیش درشهری که هیچگونه اشتغالزایی وجود ندارد حداقل به سلامتی مردم آسیبی وارد نشود.
گزارش و عکس:مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
احسنت‌به‌جناب‌فضیلت‌که‌اینبارمطالبه‌عمومی‌مردم‌رابه‌زبانی‌دیگربرای‌نماینده‌عنوان‌کردند‌باشد‌که‌این‌نشست‌هااثربخش‌باشد...
عظیمی ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
آفرین به این نخبه فرهنگی شهرستان لنده
خیلی رسا وگو یا مشکلات شهرمان را فرمودید
امیدوارم که حل شوند
عزیزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
درود بر همکار عزیز جناب فضیلت که همیشه دغدغه ی خروج از بن بست برای شهرش را دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار