مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۲۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 13 November 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
کاپیتان نفت گچساران به سپاهان پیوست
سرپرست تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران از پیوستن کاپیتان نوجوانان نفت گچساران به سپاهان اصفهان خبر داد.
محمدرضا یزدان‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: علی‌رضا کوشکی کاپیتان سابق تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
وی گفت: علی‌رضا کوشکی فصل گذشته در ترکیب تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران بازی می‌کرد و به عنوان کاپیتان تیم نفت گچساران یکی از ارکان اصلی این تیم به شمار می‌رفت.
وی ادامه داد: در فصل جاری فوتبال لیگ برتر جوانان کشور کوشکی با عضویت در تیم برق جدید شیراز در این تیم نمایش درخشانی از خود به جای گذاشت تا اینکه تنها با گذشت نیم فصل از حضور این جوان خوش تکنیک در تیم شیرازی با پیشنهاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان مواجه شد و با عقد قراردادی سه ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
یزدان‌شناس یادآور شد: کوشکی بازیکنی با اخلاق و تکنیکی است که در پست هافبک تهاجمی و مهاجم توانایی بازی کردن دارد و خیلی زود توانست خود را به عنوان بازیکن اصلی تیم برق جدید شیراز معرفی کند.
وی گفت: کوشکی با ارائه فوتبال تکنیکی و زیبا نظر کادر فنی تیم سپاهان را به خود جلب کرد تا با حضور در یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشور راه خود را برای آینده هموار سازد.
این مسؤول در باشگاه فرهنگی ورزشی نفت گچساران افزود: علی‌رضا کوشکی فرزند فضل‌الله کوشکی است که پدر این جوان آینده‌دار نیز از فوتبالیست‌های اسبق گچساران بود.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم سپاهان اصفهان همواره در رده‌های پایه با برنامه‌ریزی و ساختار خوبی که دارد در طی سالیان گذشته بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کرده و اکثر این بازیکنان مستعد در تیم بزرگسالان سپاهان به کار گرفته شده و به چهره‌های تاثیرگذار این تیم تبدیل شده‌اند.
راهکار معاون سیاسی برای موضوع گدایان خارجی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود متکدیان در استان خاطرنشان کرد: متکدیان موجود در شهرهای استان متکدیان داخلی و خارجی هستند که این افراد آثار و پیامدهای زیان‌باری به همراه دارند.
محمدی تصریح کرد: از نگاه امنیتی تکدی‌گری جرم است و ورود متکدیان به دستگاه‌ها دولتی و مراکز آموزشی ممنوع است.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تکدی‌گران بی‌توجهی و کمک نکردن مردم به آن‌هاست و وقتی که مردم به آن‌ها کمک نکنند برای آن‌ها صرفه‌ای ندارد و ناگزیر می‌شوند این کار را نکنند و یا حداقل محل مورد نظر را ترک می‌کنند و مردم می‌توانند به جای کمک به متکدیان کمک‌های خود را در اختیار دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دهند که این دستگاه‌ها هم افراد نیازمند را حمایت و کمک می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که حضور بدون ویزا و مجوز متکدیان خارجی که اغلب آن‌ها متکدیان کشور پاکستان هستند، جرم است و این افراد باید بازداشت شوند، گفت: به جهت حس نوع‌دوستی کشور ما نسبت به کشورهای همسایه این کار را انجام نمی‌دهیم اما جمع‌آوری و تردد متکدیان خارجی در دستور کار است و برای جلوگیری از ورود این افراد به کشور پیشنهادهایی وجود دارد که به دستگاه‌های بالادستی ارجاع داده می‌شود./کبنانیوز
احداث نمایشگاه دائمی شهری در یاسوج
شهردار یاسوج گفت: بزرگترین نمایشگاه دائمی شهری در مرکز این شهر احداث و راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمد علی جاوید روز شنبه اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت 17هزار رو 314 متر مربع در بلوار کشاورز درقالب 2 واحد سوله نمایشگاهی با 30 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری یاسوج درمدت 6 ماه احداث می شود.
وی ادامه داد: این مجموعه نمایشگاهی دارای 2 هزارو 827مترمربع زیربنا است.
شهردار یاسوج افزود: احداث فضای نمایشگاه دائمی شهری با تصویب شورای این شهر درحوزه خدمات شهری اجرا می شود.
جاوید بیان کرد: احداث نمایشگاه در شهرها یکی از اساسی ترین نیازهای شهری شهروندان محسوب می شود و اقلام اساسی مورد نیاز آنان با کیفیت مناسب و قیمت نازل در آن عرضه خواهد شد.
کودکان کار یاسوج از یک یا دو روستا آمده اند
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۷ کودک کار در استان شناسایی شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا موسوی امجد پیش از ظهر شنبه در شورای فرهنگی و اجتماعی استان افزود: ۱۰۰ درصد کودکان کار شناسایی شده در استان دانش آموزهستند.
موسوی امجد با بیان اینکه شناسایی، جمع آوری، ساماندهی، مشاوره و آموزش به کودکان کار از جمله برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی است، عنوان داشت: تعداد کودکان کار در استان در سال ۹۴ نسبت به ۹۳ افزایش داشته است.
وی گفت: با راه اندازی مرکز مداخله در بحران، حمایت از کودکان کار و خانواده آنها بهتر شده است.
موسوی امجد  افزود: ۱۹۵میلیون تومان توسط بهزیستی برای توانمند سازی خانواده های کودکان کار هزینه شده است.
وی به اهمییت آموزش و خدمات اشاره کرد و افزود: ۴۴ میلیون تومان در جهت خدمات آموزشی و حمایت بهتر از کودکان هزینه شده است.
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی کودکان کار به صورت مهاجرت فصلی به کار مشغول می شوند، عنوان داشت: بیشترین مهاجرت کودکان برای کار در فصل تابستان اتفاق افتاده است.
وی افزود: اغلب کودکان کار به صورت دسته جمعی و از یک یا دو روستای مشخص مهاجرت کرده اند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار