کد خبر: ۳۲۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 15 November 2016
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مشکلات روستاهای رودسمه، دلی، پای‌پره و سرسر مورد بررسی و پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، علی پوزش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات روستاهای رودسمه، دلی، پای‌پره و سرسر مورد بررسی و پیگیری است.

وی در ادامه گفت: اهالی روستای رودسمه که از نبود پل در مضیقه هستند و با توجه به اینکه این پل بزرگی است و جهت احداث و هزینه‌های 8 میلیارد تومانی نیاز دارد جهت رفاه حال شهروندان این منطقه اداره راه موظف شد که تا قبل از بارندگی‌ها با مهیا کردن لوله‌های بزرگ سیمانی در جهت رفع این مشکل قدم بردارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: این روستاها با روان بودن آب رودخانه در کنار این منطقه و خانوارهای این منطقه که در سال‌های گذشته از نعمت آب شرب برخوردار بودن اما به دلیل مشارکت ننمودن آنها در خصوص خرید انشعاب آب و بی‌توجهی خود مردم نسبت به این قضیه باعث شد که در حال حاضر از آب شرب مناسب برخوردار نباشند.

وی اذعان کرد: اداره آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه موظف شد که در این راستا با فرهنگ‌سازی مردم در خرید انشعاب آب شرب و مشارکت مردم در این زمینه به زودی از نعمت آب شرب و لوله‌کشی برخوردار شوند.

پوزش خاطرنشان کرد: در خصوص پمپاژ آبیاری هزار هکتار از اراضی کشاورزی مناطق اسفندان، درغک و حومه که از سال 94 شروع شده در دستور کار اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

وی متذکر شد: اجرای عملیاتی این پروژه به جد در حال پیگیری است و از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان کهگیلویه در رونق کشاورزی در این منطقه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار