عاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان یزد و دبیر هشتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی از حضور 23 استان کشور در این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 20 November 2016
به گزارش تابناک یزد،احمدرضا فقیه خراسانی با بیان پایان مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات گفت: حدود یک هزار دانش آموز در قالب 502 تیم برای حضور در رشته های مختلف این دوره از مسابقات ابتکارت و نوآوری دانش آموزان ثبت نام کرده اند.
وی افزود: بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از استان های یزد، هرمزگان و مرکزی هستند.
فقیه خراسانی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان در رشته‌هایی نظیر رباتیک، هوافضا،‌ شیمی، زیست‌شناسی، نجوم، اپلیکیشن نویسی اندروید و انیمیشن‌سازی رقابت می کنند.
معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد از افزوده شدن سه رشته انیمیشن سازی، شبیه سازی 2 بعدی ربات فوتبالیست و پرنده های عمود پرواز به این دوره از مسابقات خبرداد و تصریح کرد: تعداد رشته های این دوره از مسابقات 20 رشته است که در سه بخش رباتیک با 13 رشته، نجوم، زیست شناسی و شیمی برگزار می شود.
هشتمین دوره مسابقات ابتکارت و نوآوری دانش آموزی چهارم و پنجم آذر در دانشگاه یزد و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش وپرورش، کمیسیون ملی یونسکو و دانشگاه upm مالزی با محوریت پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار