با مخاطبان
حال باید از شخص نماینده محترم پرسید کدام ماده قانونی،کدام آئین نامه دخالت در امور اجرائی ورزش یک بخش را به شما واگذار کرده است؟
کد خبر: ۳۳۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 24 November 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
آقای نماینده محترم کهگیلویه بزرگ
براساس کدام ماده قانونی و کدام آئین نامه در مسائل ورزشی بخش سوق دخالت می نمائید؟

سالهای سال بود تنها استخر بخش سوق کمیتش لنگ بود نه حمایتی از مسئولان بود و نه تدبیری از مدیران.
مشکلات فراوان از جمله بدهی های مالی زیاد، عدم سوددهی مکفی و... عرصه را روز به روز بر مسئولین استخر تنگ و تنگ تر می کرد و تا پای تعطیلی هم رفت و چنان که تعطیل می شد شاید روزگاری همچون استخر شهرستان لنده می داشت و یکی از اوقات فراغت ها وتفریحات سالم جوانان بخش سوق در بی تدبیری و عدم حمایت مسئولین به ورطه فراموشی سپرده می شد.
لیکن پس از این همه مشکلات، طی سالیان گذشته شخصی دلسوز و ورزشکاری نام آشنا از خود جوانان سوق و اینبار با حمایت مسئولین جدید و با صرف هزینه های شخصی مدیریت استخر را برابر طی مراحل قانونی بر عهده گرفت و با یک مدیریت صحیح و کارآمد از تعطیلی آن جلوگیری نموده است و هم اکنون استخر مذکور یکی از چند استخر برتر استان می باشد، تا جائی که روزانه بیش از صدها نفر حتی از شهرهای مجاور دهدشت و لنده در این استخر فعالیت می کنند و هم ورزش می نمایند و هم اوقات فراغت خود را سپری می کنند.
اما متاسفانه و متاسفانه در گوشه و کنار شهر ، اداره ورزش و جوانان بخش و شهرستان، دفتر امام جمعه و بخشدار محترم خبرهای ناخوشایندی به گوش می رسد که قرار است بدون ضوابط قانونی و با دخالت شخص عدل هاشمی پور و نامه نگاری های ایشان استخر سوق از از محمد عبدی پور ورزشکار بومی سوقی به یک شخص غیر ورزشکار غیر بومی به نام آقای ب واگذار گردد.
که این اگر در فکر و خیال نماینده محترم هم باشد جای بسی تأسف است و تأسف و مایع شرمساری...
هر چند این مهم با مخالفت شدید مسئولین مربوطه از جمله امام جمعه محترم و بخشدار فرهیخته ، رؤسای ادارات ورزش و جوانان بخش و سهرستان و... مواجه شده است اما شواهد،قرائن،اسناد و مدارک نشان از این است که نماینده محترم کهگیلویه بزرگ ، جناب ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان را تحت فشار قرار داده که در کمترین زمان ممکن قرارداد مدیریت فعلی استخر لغو و استخر به آقای ب واگذار گردد.
و آنهم یک دلیل بیشتر ندارد
مدیر فعلی استخر از حامیان ایشان در انتخابات نبوده است باید برود.
حال باید از شخص نماینده محترم پرسید کدام ماده قانونی،کدام آئین نامه دخالت در امور اجرائی ورزش یک بخش را به شما واگذار کرده است؟
چرا باید در اموری که در حیطه وظایف شما نیست دخالت بنمائید؟
شما که تاکنون برای ورزش دیار سوق خیری نداشتید چرا می خواهید با واگذاری این استخر به یک شخص غیربومی تیشه به ریشه این استخر بزنید و به جوانان آن ضرر برسانید؟
آیا بهتر نیست بجای دخالت در چنین اموری پیگیر مشکلات استخر شهر لنده باشید؟
آیا بهتر نیست به جای فشار به مدیرکل ورزش و جوانان استان برای واگذاری غیر قانونی این استخر، فشار بیاوردید تدبیری برای ورزش جوانان منطقه بکند؟
این همه مخالفت شما با فرزندان سوق چیست و چرا در هرجای میخواهید با مردم این دیار مقابله کند؟
چرا شما که در واگذاری مسئولیت های منطقه ای بحث قومیتی را در پیش گرفته اید ، میخواهید در امر ورزش هم بحث قومیت گرائی را تشدید کنید..
آقای عدل هاشمی پور بقول
سعدی شاعر( ره)
((ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی. کین ره که تو میروی به ترکستان است)).
باید از مسئولین اجرایی و قضائی استان از شخص استاندار به پائین گرفته سوال کرد نقش شما در این وسط چیست؟
چرا اجازه به نماینده داده می شود در امور اجرائی منطقه دخالت کند؟
مگر نماینده وظیفه نظارتی دارد یا دخالتی اجرائی؟
مگر وظایف شما چی می باشد؟
حاج آقا کیانی اصل امام جمعه محترم و آقای رزمجو بخشدار محترم چرا حقایق را به مردم نمی گوئید مگر شما تریبون مقدس نمازجمعه را در اختیار ندارید؟
آقای فرماندار شهرستان چرا در این خصوص شما سکوت اختیار کرده ای چرا پیگیر این مسئله نیستید و نگذارید حق و حقوق جوانان سوق تضییع بشود.
نظر به اینکه عموم جوانان و ورزشکاران و مسئولین دیار علم ادب فرهنگ سوق با واگذاری این استخر مخالف بوده، به هر عنوانی نخواهند گذاشت این واگذاری صورت پذیرد و چنانچه صورت بگیرد اسناد این دخالت ها از طریق رسانه های استان علنی و در مراجع قانونی مثل کمیسیون اصل نودم مجلس پیگیری های لازم صورت می گیرد و خواهان اعمال بند ب ماده ۲ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس مصوب ۹۱/۰۱/۱۵خواهند بود.
در پایان مردم شریف سوق از نماینده محترم خواهانند بجای دخالت در این امور پیگیر مشکلات و کمبودهای ورزش بخش سوق باشند.
باتشکر.عماد عزیزیان۹۵/۰۹/۰۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار