سه محور از راه های ارتباطی استان کهگیلیه و بویراحمد به علت انجام عملیات راهسازی با محدودیت هایی در تردد مواجه هستند که لازم است رانندگان در این خصوص دقت لازم را در هنگام تردد از این جاده ها داشته باشند .
کد خبر: ۳۳۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 25 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سه محور از راه های ارتباطی استان کهگیلیه و بویراحمد به علت انجام عملیات راهسازی با محدودیت هایی در تردد مواجه هستند که لازم است رانندگان در این خصوص دقت لازم را در هنگام تردد از این جاده ها داشته باشند .
سه محور یاد شده بر اساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شرح زیر است:
۱- محور یاسوج – مارگون ( سه راهی گندی خوری ) ، واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد ، از مورخ ۳۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ اسفند ۹۵ ، ساعت ۷ الی ۱۷ ، بدلیل اجرای عملیات راهسازی و احداث تونل ، حدفاصل کیلومتر ۸۵۰+۷ تا ۲۵۰+۸ ، مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات ، با رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر انجام می‌شود.

۲- محور یاسوج – سمیرم ، واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد ، از مورخ ۹ آبان لغایت ۸ دی ۹۵ ، ساعت ۷ الی ۱۷ ، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر ۷۰ تا ۸۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.


۳- محور باشت – چرام ، واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد ، از مورخ ۹ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۹۵ ، ساعت ۷ الی ۱۷ ، بدلیل اجرای عملیات خاکبرداری و تعریض جاده ، حدفاصل کیلومتر ۴۰۰+۳۰ تا ۶۰۰+۳۷ ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
تصاویر مربوط به عملیات تعریض جاده چرام به باشت قبل از بارندگی های اخیر می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار