رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام : عملکرد دولت در این سه سال در حوزه راه و در شهرستان چرام چشمگیر و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۴۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 19 December 2016
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام عملکرد دولت در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان را تشریح کرد.

مسعود راستا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به خدمات سه سال دولت در حوزه راه و شهرسازی چرام، زیرسازی و آسفالت بیش از 2 کیلومتر از جاده شرابگرو را از جمله این خدمات دانست و اظهار کرد: عملکرد دولت در این سه سال در حوزه راه و در شهرستان چرام چشمگیر و قابل تقدیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام، عنوان داشت: زیرسازی و آسفالت جاده بید انجیر به طول 2.5 کیلومتر و جاده شیخ‌هابیل به طول 4.5 کیلومتر از دیگر خدمات دولت در این شهرستان است.

وی، افزود: جاده مله‌دلگکی به طول 4 کیلومتر زیرسازی و 2 کیلومتر آسفالت نیز انجام گرفت.

این مسئول با بیان اینکه جاده طسوج به طول 4 کیلومتر زیرسازی شده و در حال آسفالت است، خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت جاده توگبری به طول 3.5 کیلومتر نیز به اتمام رسید.

راستا همچنین از خاکبرداری 4 کیلومتر و احداث واریانت در جاده گره‌ای خبر داد و متذکر شد: زیرسازی و آسفالت 2 کیلومتر و 2 کیلومتر زیرسازی قیرپاشی جاده دمه، آسفالت 10 کیلومتر جاده آب حیات و آسفالت 4.5 کیلومتر جاده سادات از جمله خدمات انجام گرفته در شهرستان چرام است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات راهسازی و اجرای ابنیه و خاکبرداری جاده خلیفه‌ای نیز صورت گرفت از اجرای یک دهانه پل 6 متری در جاده گدار به کهگزک خبر داد.

زیرسازی جاده چرام به چشمه بلقیس به طول 1.5 کیلومتر، اجرا و حذف نقاط حادثه‌خیز کیلومتر 29 جاده سرفاریاب و آسفالت پیچ حادثه‌خیز بناری، اجرای خاکبرداری و زیرسازی 10 کیلومتر از مسیر چرام به دهدشت، و اجرای 70 درصد پل 20 متری امامزاده محمود از دیگر خدماتی بود که رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام به آن اشاره داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار