در روزی که به همت منابع طبیعی و مردم شهر لنده ، در نقطه ای از شهر مشغول کاشت نهال بودند، درگوشه ای دیگر شهردرختی سرسبز قطع می شود!
کد خبر: ۳۴۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 19 December 2016
امروز در شبکه های اجتماعی خبری منتشر شده بود که چینی ها از سنی خاص فرزندانشان ، مجبور به کاشت سالانه یک درخت در محل زندگی خود تا آخر عمر خود می شوند. این خبر چقدر صحت داشته باشد به کنار اما نشان از اهمیت بسیار بالای فرهنگ های مختلف برای زندگی در فضایی همراه با وجود درختان است. متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، کم نیست خبرهایی که از آزار ما انسان ها به طبیعت حکایت دارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در روزی که به همت منابع طبیعی و مردم شهر لنده ، در نقطه ای از شهر مشغول کاشت نهال بودند، درگوشه ای دیگر شهردرختی سرسبز توسط آبداری قطع می شود که با واکنش تعدادی از شهروندان،خصوصا بخشدار مرکزی واقع می شود.
بخشدارمرکزی لنده در واکنش به قطع یک اسلحه درخت بدین شیوه توسط آبدار اداره آبفای شهری لنده گفت :امروز روز جنگلانه بود و در شهرستان لنده به همت اداره منابع طبیعی و شهروندان ، منطقه وسیعی از شهر زیر کاشت درخت رفت.
اما متاسفانه شاهد آن هستیم به راحتی هرچه تمام تر در نقطه ای دیگر از شهر جان درختی سرسبز گرفته می شود.
بخشدار مرکزی لنده گفت :هیچ توجیهی برای قطع این درخت وجود ندارد و یقینا این موضوع پیگیری می شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
باسلام هر چند این کار عملی قبیح و ناراحت کننده هست اما ای کاش دوستان و مسولین شهرستانمون به پرپر شدن جوانانمون در تصادفات جاده ای و اقدام به خودکشی در منطقه ای که به دینداری ودیانت شهره هست و بی انگیزگی و ناامیدی که در جوانان که قشر بالنده جامعه هستند هم گوشه چشمی داشتند و توجهی می نمودند نه فقط کت و شلوار بپوشند و جلو ی دوربین ها ظاهر شوند و وعده های سر خرمن بدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
وای خاک به سر شدیم دنیا به آخر رسیده . واقعا قطع درخت اون هم در لنده شهر اولین ها ؟!
قطع زندگی مردم اینهمه برای مسیولین شهرمون مهم هست؟ فکر نکنم . اگه به اندازه ده درصد قطع این درخت به فکر مسایل امنیتی و خروج از بن بست این شهر فلک زده می بودین که وضعیتمون این نبود.
مردم فقط و فقط به درخت فکر نمیکنند احتمالا به این هم فکر می کنند که شاید روزی جمعیت لنده فقط کهنسالان باشند .
لطفا افکار وانرژی تان را صرف جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرهای همجوار کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار