معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد : برای کاهش در این آمار به دوربین مدار بسته نیاز است که البته در زمینه زیرساخت ها شهرداری کارهایی انجام داده است.
کد خبر: ۳۵۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 28 December 2016
استان کهگیلویه و بویراحمد ، در شاخص های مربوط به توسعه یافتگی ، معمولا در ردیف استان های آخر قرار دارد که البته ، با توجه به محرومیت تاریخی و البته مدیریت های ضعیف استان در طول دولت های مختلف ، چندان هم دور از انتظار نبوده و نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جلسه شورای ترافیک ، اعلام شد در خصوص پایش تصویری ، جزء استان های آخر هستیم ! موضوع مهمی که در پیشگیری از تخلفات و تصادفات می تواند ، عاملی برای کاهش این شاخص های منفی باشد.
این موضوع را معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت و افزود : استان از لحاظ سیستم پایش تصویری در رده آخر قرار کشور قرار دارد.

الماس گشتاسبی در این جلسه از افزایش 16 درصدی تصادفات جرحی درون شهری  همراه با افزایش 27 درصدی خسارت خبر داد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ، با بیان این آمار افزود : برای کاهش در این آمار به دوربین مدار بسته نیاز است که البته در زمینه زیرساخت ها شهرداری کارهایی انجام داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وقتی صحبت از چنین طرح هایی می شود معمولا ، حوزه ی شهر یاسوج مورد توجه است که البته با توجه به مشکلات عدیده ی زیر ساختی در این شهر چندان بی راه هم نیست اما با این وجود ، حضور دادستان شهرستان های دیگر در این جلسات مورد توجه قرار گرفته است.
معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت : پیشگیری از وقوع حوادث در این شورا باید مورد توجه قرار گیرد و در شهرستانها نیز برای تحقق این امر دادستان ها در این جلسات حضور می یابند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار