ارومیه؛
در نشست خبری با اصحاب رسانه ،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۳۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 28 December 2016


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امیدواریم این نشست ها به روند توسعه ورزش ارومیه کمک کند , خاطرنشان ساخت : در سال 95 مجموعه باشگاه 17 تیم در حوزه های والیبال , فوتبال , جانبازان و معلولین در بخش های والیبال و بستکبال و سوپر لیگ هندبال و هیات های ورزشی به صورت موردی را مدیریت می کند.

احد یوسفی با تاکید بر اینکه " ورزش اول ارومیه والیبال " است , افزود : لیگ امسال با مشکلات زیادی آغاز شد و اسیب های زیادی از جمله مصدومیت بازیکنان بر پیکره تیم وارد امد.

وی گفت : در شروع نیم فصل دوم با هماهنگی و تعامل پیش رو و سیاست های مربی جدید وضعیت بهتر شد.

او در خصوص وضعیت تیم فوتبال با بیان اینکه تیم فوتبال امتیاز و جایگاه خوبی کسب کرده هم گفت: اقای اسدی 3 بار استعفا داد و نهایتا اقای علی نژاد انتخاب شد و اخر سر هم با صلاحدید اقای بیاتلو برای هدایت تیم معرفی گردید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه همچنین به ورزش های جانبازان و معلولین هم اشاره کرد و گفت ; در این حوزه بدنبال قهرمانی و قهرمان پروری نیستیم و صرفا در راستای تقویت روحی و روانی افراد هستیم

یوسفی با بیان اینکه باشگاه یک میلیارد و 800 تومان از بابت سال های 93 تاکنون به فدراسیون بدهکار بود , اذعان کرد : با حمایت اقای شهردار 400میلیون تومان پرداخت کردیم و در حال حاضر یک میلیارد و 400 میلیون تومان بدهکار هستیم.

احد یوسفی کل مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل را 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در خصوص حاشیه های باشگاه و تیم والیبال اذعان کرد : در حالی که در سال های 92 و قبل از ان یک تیم بود ولی در حال حاضر باشگاه با این وضعیت بد اقتصادی17 تیم را مدیریت می کنیم و با همه شرایط در سال های 93 و 94 جزو پر افتخارترین تیم لیگ بودیم ولی با حال عده ای در صدد تخریب باشگاه حرکت کرده و می کنند و متاسفانه همه مسائل را به سیاست دخیل می دانند.

یوسفی تاکید کرد : از جمع 15 نفر عضو شورای شهر ارومیه اقایان علیزاده و پناهی اعضای ناظر بر سیاست باشگاه شهرداری هستند و نظر انها بمعنای دخالت نیست.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت : نقد تمام رسانه های حاضر منصفانه بوده و فقط انگشت شمار رسانه مجازی دنبال تخریب و تشویش بودند.

یوسفی در خصوص اختلاف مطرح شده با هیات والیبال استان هم افزود : از کسانی که به این موضوع دامن زدند ناراحت هستیم البته هیات والیبال حق دارد ولی از نحوه برخورد و بیان برخی افراد نقد داریم و در همین جا دارد از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان , هیات والیبال و اقای حضرت پور تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه سود حاصله از باشگاهداری و مسابقات را شادی مردم و شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار