همزمان با دهه فجر صورت خواهد گرفت:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد : از این تعداد، 7 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد، 4 طرح در گچساران، 1 طرح در کهگیلویه و در شهرستان چرام 1 طرح صنعتی افتتاح خواهد شد
کد خبر: ۳۶۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 28 January 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز دهه فجر 13 طرح صنعتی و معدنی در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه این 13 طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه‌گذاری 241 میلیارد ریال و ایجاد فرصت‌های شغلی برای 181 نفر در سطح استان توسط بخش خصوصی به مرحله افتتاح رسیده و آماده بهره‎برداری است.
دیودیده با اشاره به اینکه از این تعداد، 7 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد، 4 طرح در گچساران، 1 طرح در کهگیلویه و در شهرستان چرام 1 طرح صنعتی افتتاح خواهد شد افزود: طرح‎های صنعتی و معدنی مذکور شامل ظروف یکبار مصرف کاغذی و گیاهی ، بسته بندی حبوبات، مصنوعات فلزی و چوبی، مرمریت، آسفالت، سردخانه، دستمال کاغذی و... می باشند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین طرح های افتتاحی در این ایام را مبتکران جهان نایلون تولیدکننده ظروف یکبار مصرف کاغذی و گیاهی با حجم سرمایه گذاری 71 میلیارد ریال و دماوند کار گچساران تولیدکننده پانل ساختمانی pvc با حجم سرمایه گذاری 45 میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: بهره‌برداری از این طرح ها بخش عمده‌ای از مشکلات استان را در زمینه تامین نیازهای و رفع معظل بیکاری مرتفع خواهد کرد..
وی حمایت از طرح‌ های اقتصادی را از اولویت ‌های برنامه‌ های صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد و خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن قابلیت ‌های مهم در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در سال ‌های اخیر پیشرفت‌های مطلوبی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار