از ابتدای سالجاری تاکنون محقق شد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد : از ابتدای سالجاری تاکنون سرمایه گذاری جواز های تاسیس صنعتی صادره در استان رشد 200 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۳۷۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 02 February 2017
دیودیده ار رشد 200 درصدی سرمایه گذاری جواز های تاسیس صنعتی صادره در کهگیلویه و بویراحمد ، در سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سرمایه گذاری جواز های تاسیس صنعتی صادره در استان رشد 200 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
داریوش دیودیده با بیان اینکه 93 جواز تاسیس صنعتی از ابتدای سالجاری تاکنون صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 22 درصدی داشته است افزود: 3 هزار میلیارد ریال میزان سرمایه گذاری این جوازهای تاسیس بوده است.
دیودیده اظهار داشت: ایجاد سه هزار و 229 فرصت شغلی ره آورد صدور این تعداد جواز صنعتی خواهد بود که امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها در بازه زمانی پیش بینی شده محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: 93 جواز تاسیس صنعتی در استان، به لحاظ پیش بینی فرصت های اشتغال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 108 درصدی را نشان می دهد.
دیودیده با بیان اینکه براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ رشد پیش بینی سرمایه گذاری جوازهای تاسیس صادره، در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بعد از استان بوشهر، کرمانشاه و منطقه آزاد اروند، در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است افزود: به لحاظ رشد پیش بینی اشتغال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز در رتبه پنجم کشور قرار گرفتیم.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیشترین جواز تاسیس صادر شده در این مدت را در صنایع پتروشیمی، کانی غیره فلزی، صنایع غذایی و محصولات لاستیک و پلاستیک دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار