داریوش دیودیده شرکت تولیدی مبتکران جهان نایلون با ظرفیت تولیدی سالانه 2800 تن، انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی، کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلیمر زیست تخریب پذیر بر پایه نشاسته و ظروف آلومینیومی آشپزخانه را تولید خواهد نمود.
کد خبر: ۳۷۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 06 February 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر واحد تولیدی مبتکران جهان نایلون به نمایندگی از 13 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه شرکت تولیدی مبتکران جهان نایلون با ظرفیت تولیدی سالانه 2800 تن، انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی، کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلیمر زیست تخریب پذیر بر پایه نشاسته و ظروف آلومینیومی آشپزخانه را تولید خواهد نمود افزود: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد 71 میلیارد ریال است.
دیودیده اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح صنعتی 54 فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.
در دهه فجر امسال 13 طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه‌گذاری 241 میلیارد ریال و 181 فرصت‌های شغلی و در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی و گیاهی ، بسته بندی حبوبات، مصنوعات فلزی و چوبی، مرمریت، آسفالت، سردخانه، دستمال کاغذی و... در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری خواهند رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار