اولاند در آن دیدار توضیح داد که در اصل لزوم حمله به تاسیسات هسته ای ایران بین گروه 1+5 تفاهم کامل بود تنها بر سر زمان حمله اختلاف نظر بود
کد خبر: ۳۷۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 06 February 2017
در نشست هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهادکهگیلویه و بویراحمد با وزیر ورزش و جوانان که با حضور غلام رضا تاجگردون و استاندار برگزار شد ، سلطانی فر به بیان خاطره ای از دیدار اولاند و روحانی اشاره کرد که در اصل نشان می دهد روسیه و چین در خصوص حمله به تاسیسات هسته ای ایران با کشورهای غربی حاضر در 5+1 تفاهم داشته اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست ، سلطلنی فر به دفاع از برجام پرداخت و در خصوص دستاوردهای برجام گفت: اگر برجام به ضرر ما بود رئیس جمهور جدید آمریکا نمی‌گفت این بدترین توافق برای آمریکا است که منافع ما را به خطر انداخت.
سلطانی‌فر افزود: وقتی منافع آمریکا به خطر افتاده به این معنی است که ما موفق بوده‌ایم، برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشت.
وزیر ورزش در ادامه به بیان خاطره سفر دکتر روحانی به فرانسه پرداخت که خود وی در هیئت همراه رئیس جمهور حضور داشت.
سلطانی با اشاره به سخنان اولاند به رئیس جمهور کشورمان گفت :اولاند در آن دیدار توضیح داد که در اصل لزوم حمله به تاسیسات هسته ای ایران بین گروه 1+5 تفاهم کامل بود تنها بر سر زمان حمله اختلاف نظر بود ولی شما با این توافق این موضوع را منتفی کردید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به اینکه گروه 1 + 5 شامل چین و روسیه هم می شود پس می توان گفت که این دو کشور هم بنا بر گفته وزیر ورزش و جوانان به نقل از دیدار روحانی و اولاند ، موافق حمله نظامی به ایران بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار