صميمانه دوستم دارند و من هم دوست دارم عاشقانه براي انان خدمت كنم. فشار و ازدحام جمعيت را از سوي ان قشر ضعيف و نه اناني كه همه جا مزاحمند دوست داشته و تحمل ميكنم و ميدانم دعاي خيرشان كمك خواهد كرد تا گوشه اي از مشكلاتشان را رفع كنيم.
کد خبر: ۳۷۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 08 February 2017
بی شک گره گشایی از کار خلق ، برای کسی که هم توانایی دارد و هم وجدان ، لذت بخش ترین لحظات زندگی وی محسوب می شود .
استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جامعه ای که بیشترین محرومیت از لحاظ مادی و فرهنگی را تحمل می کند ، همواره در دیدار مسئولان صحنه هایی را به خود می بیند که فقط در مناطقی همگونه خود می بیند و آن بروز احساسات به افرادی است که حس می کنند توانایی انجام کار خیر و خداپسندانه در جهت رفع مشکلات آن ها را دارند.
نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از اینچنین افرادی هستند که معمولا به میان مردم که می روند ، با چنین صحنه هایی روبرو می شوند و البته در حرکات و گفتار آن ها می توان چنین دید که آن ها آرزو دارند بتوانند خدمتی به این محرومان کنند.
آنچه که غلامرضا تاجگردون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است به نظر می رسد چیزی فراتر از یک کار تبلیغاتی باشد. بلکه به نظر می رسد ار ته دل وی بر آمده و امیدواریم چنین چیزی در درون همه ی مسئولین باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،تاجگردون در صفحه اینستاگرام خود پس از دیدار از محله سادات که میهمانانی از پایتخت را هم به همراه داشته است ، روایتی از این دیدار منتشر کرده است که نشان از نگاه مردم این منطقه به وی و امیدواری به چاره ساز بودن تدابیر و برنامه های این نماینده دارد.
 
نکته جالب داستان تاجگردون و محله ی سادات + تصویر 
 
تاجگردون با انتشار عکسی نوشته است : داستان من و محله سادات هم داستاني شده. طبق معمول امروز هم انقدر ازدحام جمعيت زياد بود كه مهمانهايم اذيت شدند البته به اعتقاد من و گرنه براشون جالب بود. مادرانشون من رو چون فرزند خودشان ميدانند و مردان و جوانانش من را منجي خودشان و فكر ميكنند من ميتوانم همه نيازهايشان را انجام دهم. صميمانه دوستم دارند و من هم دوست دارم عاشقانه براي انان خدمت كنم. فشار و ازدحام جمعيت را از سوي ان قشر ضعيف و نه اناني كه همه جا مزاحمند دوست داشته و تحمل ميكنم و ميدانم دعاي خيرشان كمك خواهد كرد تا گوشه اي از مشكلاتشان را رفع كنيم. امروز جمعيتي بيش از جمعيت دوران انتخابات در حسينيه مسلم بن عقيل جمع شدند.
نکته ی جالب در سخنان تاجگردون
تاجگردون در میان این یادداشت به نکته ای اشاره کرده است که هرچند بطور واضح مشخص نکرده است که چیست ، اما اگر کسانی مانند خبرنگاران که بطور مرتب همراه مسئولین هستند ، کمی موشکافانه توجه کنند سخت نیست پیدا کردن آن نکته!
تاجگردون در قسمتی از یادداشت خود نوشته "فشار و ازدحام جمعيت را از سوي ان قشر ضعيف و نه اناني كه همه جا مزاحمند دوست داشته و تحمل ميكنم و ميدانم دعاي خيرشان كمك خواهد كرد تا گوشه اي از مشكلاتشان را رفع كنيم."
این مورد را در صحبت های ضمنی نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده هم مشاهده شده است . به گونه ای که بارها نارضایتی را از حضور افرادی که بطور مداوم پیگیر هستند ببینند نماینده کجاست و بلا استثناء در همه جا کنار نماینده حاضر و به ابراز ارادت و گاها هم ایجاد مانع برای رسیدن مردم به نزدیکی نماینده می شوند! ، اعلام کرده است.
به نظر می رسد منظور تاجگردون چنین افرادی است که فقط دنبال نشان دادن خود به عنوان یاران صدیق وی می باشند که البته اکثریت آن ها هم به دنبال منافع شخصی و یا کارهای سیاسی هستند و بطور کلی دنبال گره گشایی از کار مردم نیستند و صد البته معمولا این افراد باعث بوجود آمدن بیشترین شایعات و ناهماهنگی ها در کار نماینده و یا مسئولین می شوند.
و اما آقای تاجگردون و دیگر مسئولین بدانند که متاسفانه چنین افرادی که می توان آن ها را به عنوان منبع بوجود آمدن حاشیه ها و حساسیت ها در متن جامعه و در اطراف مسئولین به حساب آورد ، کسانی نیستند که با چنین تذکرات در لفافه ای از رو رفته و ول کن ماجرا باشند و بدانید همواره این افراد مصداق مثل معروف "این دغل دوستان که می بینی /مگسانند گرد شیرینی" هستند !
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار