مدیر مخابرات استان پاسخ می دهد
عبدالحسین افتخاری ضمن ارائه آماری از فعالیت های مخابرات استان مهمترین دلیل بوجود آمدن اختلالات اخیر را بحث ارتقاء سیستم شبکه اینترنت همراه عنوان کرد.
کد خبر: ۳۷۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 08 February 2017
مدتی است شبکه اینترنت تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است .به دنبال این امر مسئولین مخابرات تاکنون در این خصوص توضیح ارائه نداده بودند و همین موضوع باعث کلافگی کاربران اینترنت در استان شده بود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این خصوص مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد دلیل اصلی اختلال در شبکه ی تلفن همراه موضوع ارتقاء سیستم اینترنت به «فورجی» عنوان کرد.
عبدالحسین افتخاری در خصوص قطعی و اختلالات تلفن همراه در استان طی روزهای اخیر خاطرنشان کرد: تجهیز سامانه های "بی تی اس" به سیستم "فور جی" علت این اختلالات در استان است.
آ
عبدالحسین افتخاری در افزود: کل این استان تحت پوشش تلفن ثابت و "جی اس ام" قرار دارد. ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 103درصد و تلفن ثابت بیش از 20 درصد است.

افتخاری تصریح کرد: 145هزار مشترک "جی اس ام" مشغول به کار، بیش از 690هزار مشترک تلفن همراه اول و 13هزار و 500مشترک ADSL در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی ادامه داد: 90دفتر خدمات روستایی (آی سی تی) و پیشخوان در استان به مردم خدمات رسانی می کنند که از این تعداد 45 دفتر دفاتر آی سی تی روستایی و 45 دفتر پیشخوان خدمات دولت هستند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان بیش از 309 سایت تلفن همراه داریم. 88 سایت تری جی و 36 سایت فور جی در استان وجود دارد. در مجموع بیش از 370 سایت تلفن همراه و 150 سایت جی اس ام روستایی وجود دارد که هم اکنون پوشش خوبی در سطح استان داریم.

وی گفت: طی دو ماهه گذشته 110سایت تلفن همراه استان به تکنولوژیهای روز دنیا مجهز شدند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: مخابرات استان طی 6 ماهه امسال با انجام اقداماتی همچون سرعت در رفع خرابیها، واگذاری ADSL، بهسازی تلفن ثابت، اجرای فیبر نوری برای اداره‌ها، سازمانها و شرکتها، توسعه تجهیزات مخابراتی و کاهش هزینه های کاذب در زمینه تلفن ثابت به سوددهی رسیده است.

افتخاری اضافه کرد: شرکت مخابرات بیش از 5میلیارد تومان از مردم و دستگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار