با صدور بیانیه؛
تابناک مرکزی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن از آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 95 دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

22 " بهمن ماه" ؛ نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملّت آگاه ایران و روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی و راه هدایتگرانۀ امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی است و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی ـ انسانی است.

انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام و توکل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت بیش از سه دهه پرفراز ونشیب، مملو از افتخارات بی بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت های به یاد ماندنی هجمه های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیتآمیز از پیچهای سخت و گردنه های صعبالعبور است که با سر انگشت درایت، هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و بصیرت و هوشمندی مردم شجاع و مقاوم ایران و شناخت و درک درست لحظهها و حضور به موقع در صحنههای مختلف است.

اینک که با اوج گرفتن پیشرفتها و رشد و تعالی ایران در دههچهارم از حیات پر برکت و طیبهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به سمت قلههای"عزت و افتخار و اقتدار" ؛و درآستانۀ طلوع سی و نهمین بهار فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پژواک پیام انقلاب اسلامی ایران با در نوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی ، سیاسی و انسانی به گوش میرسد و پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مکتب نورانی روح بلند دوران ، خمینی کبیر در گوش میلیونها آزادهِ حقیقتجو سرتاسر گیتی ، طنینانداز شده و انعکاس  صدای آن در میان ملت های مسلمان و کشورهای منطقه خاورمیانه، لرزهای  بزرگ بر اندام استکبار جهانی انداخته است، ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی ، افتخار دیگری  از وحدت حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با تبریک فرارسیدن بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می نماید تا یکبار دیگر با حضور با شکوه و پر صلابت خویش در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، ضمن ابراز وفاداری به آرمان های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان کرده و عزم راسخ، وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ی ظهور برسانند.

مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در شهر اراک، از ساعت 8 صبح روز جمعه در میدان شهداء همراه با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزی آغاز و راس ساعت 10 صبح طی مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلای بیت المقدس، همراه با سخنرانی مهندس باهنر عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.

همچنین بانگ توحید و وحدت بخش "الله اکبر" نیز راس ساعت 21 شامگاه پنجشنبه مورخ بیست ویکم بهمن ماه همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام ها و مساجد پخش می گردد که بدینوسیله از عموم هم استانی های مومن و انقلابی دعوت می نماید تا هم صدا با ملت غیور ایران، به شکرانه آغاز سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب در این لحظه عرفانی ندای الله اکبر را سر دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار