رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر بانک‌های عامل تاکنون همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته‌اند و بانک ملت تنها بانکی است که تاکنون هیچ تسهیلاتی پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۳۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 01 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمداز ایجاد دو هزار شغل جدید در ایتان خبر داد.
 دیودیده گفت: این میزان اشتغال با بهره‌برداری ۱۱۲ طرح صنعتی در این استان طی سال ۹۶ انجام می شود. وی بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این ۱۱۲ طرح صنعتی ۴۵۰ میلیارد تومان است.
داریوش دیودیده افزود : این میزان اشتغال با بهره‌برداری ۱۱۲ طرح صنعتی در این استان طی سال ۹۶ انجام می شود.
وی بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این ۱۱۲ طرح صنعتی ۴۵۰ میلیارد تومان است.
صدور ۹۳ جواز تاسیس صنعتی
دیودیده اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۳ جواز تأسیس صنعتی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۲۲درصدی را نشان می‌دهد.
دیودیده بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از لحاظ رشد پیش‌بینی سرمایه‌گذاری جوازهای تأسیس صادره، در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بعد از استان بوشهر، کرمانشاه و منطقه آزاد اروند در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین از لحاظ رشد پیش‌بینی اشتغال نسبت به مدت مشابه سال قبل در رتبه پنجم کشور قرار گرفتیم.
وی عنوان کرد: بیشترین تعداد جواز تأسیس صادر شده در این مدت صنایع پتروشیمی، کانی غیره‌فلزی، صنایع غذایی و محصولات لاستیک و پلاستیک بودند.
بانک ملت تنها بانکی که تسهیلات رونق تولید نداده است
دیودیده همچنین گفت: ۱۰۱میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۱۶ واحد تولیدی پرداخت شده است.
دیودیده عنوان کرد: ۶۰۰ طرح تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، ۴۶۶ طرح با تسهیلات موردنیاز ۴۱۹ میلیارد تومان پس از تأیید در کارگروه‌های مختلف، به بانک‌های عامل معرفی شدند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۲۲ واحد تولیدی با تسهیلات موردنیاز ۱۲۲ میلیارد تومان در بانک‌های عامل عقد قرارداد کردند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر بانک‌های عامل تاکنون همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته‌اند و بانک ملت تنها بانکی است که تاکنون هیچ تسهیلاتی پرداخت نکرده است.
دیودیده عنوان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال ۹۶ هم ادامه می‌یابد و علاوه بر پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای مشکل‌دار و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، برخی موارد دیگر از جمله تجهیز و نوسازی مدارس را هم شامل می‌شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار