عملیات اجرایی این طرح در آینده نزدیک آغاز و پتروشیمی بویراحمد پنجمین طرح پتروشیمی استان است وی تاکید نمود صنعت استان روی ریل پیشرفت وتوسعه قرار گرفته و با به ثمر رسیدن این ۵طرح ، دهها طرح پایین دستی پتروشیمی وهزاران فرصت شغلی مستقیم وغیرمستقیم در استان ایجاد خواهد شد .
کد خبر: ۳۸۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 06 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت و معدن به استان ، مجوز تأسیس پتروشیمی بویراحمد در منطقه سقاوه ی بخش مارگون صادر شده است.
آنگونه که رئیس سازمان معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد می گوید: صدور جواز تأسیس پتروشیمی بویراحمد با بیش از یکهزار فرصت شغلی یکی از مهمترین ره آوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
داریوش دیودیده اظهار داشت: جواز تأسیس پتروشیمی بویراحمد در منطقه سقاوه مارگون با ظرفیت تولیدی سالانه بالغ بر یک میلیون و پانصد هزارتن محصولات پتروشیمی صادر گردید.
دیودیده با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال است افزود: پتروشیمی بویراحمد در زمان بهره برداری کامل 1 هزار و 300 فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد عملیات اجرایی این طرح در آینده نزدیک آغاز و پتروشیمی بویراحمد پنجمین طرح پتروشیمی استان است وی تاکید نمود صنعت استان روی ریل پیشرفت وتوسعه قرار گرفته و با به ثمر رسیدن این ۵طرح ، دهها طرح پایین دستی پتروشیمی وهزاران فرصت شغلی مستقیم وغیرمستقیم در استان ایجاد خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار